jxxxi kirjoitti:Mitä kaikkea kannattaa moottorin osalta vaihtaa?
Tuleva huoltosi on varmaan aikalailla verrattavissa tohon piikkisen 10k alakertaremppaan, kun kuitenkin lähes sama pyörä kyseessä. Elikkä kannattaa vaihtaa mäntä, kiertokanki, laakerit, stefat ja tiivisteet. Kampiakseli ei pahemmin kulu joten sitä tuskin tarvii vaihtaa. Mikäli kytkin tuntuu luistavan tai toimivan huonosti niin sitten myös kytkinlevyt ja -jouset. Usein pelkkä välilevyjen vaihto riittää mutta eipä nuo massalevyt paljon lisäkustannuksia aiheuta, joten itse vaihtaisin kaikki kerralla jos yleensäkkin on tarvetta.
Hintaa tulee ainakin piikkisen vastaaville osille 400-500 euroa, tuskin on 200cc:n osat paljon kalliimpia.
Edit: tuohon 400-500 euroon en laskenut kytkinlevyjä, niistä tulee noin 100e lisää + jouset 20e