Suzuki RM

jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 26.2.2009 15:16

xQ:n sanoihin vähä liittyen niin sieltä luultavimmin on 2.vaihteen rattaasta ne 3pykälää pyöristyny. Luulen että korjaantuu kun vaihtaa vaan uuden 2.vaihteen rattaaan sekä vaihteensiirtäjän eli sen haarukan.

Itellä oli joskus -94 125cc Cr ja siinä oli tuo sama ongelma, mutta vain 5 vaihteen kanssa :)

ei tän enempää arvailemaan vaan loota auki ja katot sen 2.vaihteen rattaan ne pykälät sekä sen vastaratasta :)
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"
Mantariini
Liittynyt:
28.12.2008 22:38

ViestiKirjoittanut Mantariini » 26.2.2009 20:30

Oisko kellään tietoo mikä mahtas vaivata Suzuki rm 250 vm-92:sta, kun paikoillaan ei ota kierroksii tappiin asti vaan alkaa pätkii? Vaikka ryypyn laittaa päälle se ei vaikuta käyntii mitenkään. Bensan pinta on katsottu suuttimia vaihdettuu, pytty ja mäntä uusia. Läpät uudet ja entisillä läpillä sama homma läpät hytech hiilikuitu edelliset boyesen. Magneeton stefa ehjä ainakaan ei märkä. Johdotukset tarkistettu. Tavallaan alkaa booa paikoillaan eli ei jaksa kiertää ylös asti ,mutta tuntuu et sais kumminkin bensaa. Jos ajaa niin ei toimi 1,2 kunnolla vaan pätkii mutta sitten kun on 3:sta isompi vaihde päällä niin toimii ihan hyvin ylhäällä. Pää hajoo ton kans :nörtti:
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 27.2.2009 15:32

katoppas pakoaukon säätimet, omassa rm250 vm 91 motissa oli pa säätimen tanko lähtenyt irti sieltä kääntöpuolelta ja siksi röpötti ylhäältä.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 28.2.2009 19:28

mitkä tossa 125 03:sessa on vakio välit?
Juski.
Pyörä:
Suzuki RM -03 & Suzuki PV -97
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
5.4.2006 19:02

ViestiKirjoittanut Juski. » 1.3.2009 15:35

Neula kirjoitti:mitkä tossa 125 03:sessa on vakio välit?


Muistaakseni 13/52, ihan varma en ole :)
KLIK!
Jay_|P
Pyörä:
crf 250r -08
Liittynyt:
15.6.2006 13:41

ViestiKirjoittanut Jay_|P » 1.3.2009 21:21

13/51
Henkka-PV
Paikkakunta:
Sotkamo
Liittynyt:
19.12.2006 21:37

ViestiKirjoittanut Henkka-PV » 8.3.2009 21:53

Itse tarvitsisin kans vastauksen Mantariinin kysymykseen. Kyseessä on vaan RM 80cc -83. Eli ei ota kierroksia tappiin ja jaksaa ykösellä ja kakosella mennä hyvin, mutta kolmosella alkaa pätkimään. Paikallaan kierrätellessä sama homma. Uusittua osaa: tulppa, tulpanhattu, tulpanjohto, cdi-boksi, magneetolta tulevat johdot, läpät. Kaasari putsattu n. 10 kertaa, putki ei ole tukossa, sylinteri sekä mäntä hyvässä kunnossa. Vika tuli ajon aikana, eli alkoi pikkuhiljaa enemmän ja enemmän pätkimään.
PV-Foorumi
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 8.3.2009 22:27

Mistähän sais moottorin räjäytyskuvat piikkiin? vm97
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 8.3.2009 22:34

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Mistähän sais moottorin räjäytyskuvat piikkiin? vm97

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm Meeppä tuonne valitse ensiksi vuosimalli, ja sitten malli rm 125 löytyy räjäytyskuvat.
~Way of life.
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 9.3.2009 11:05

Suuri kiitos!
Henkka-PV
Paikkakunta:
Sotkamo
Liittynyt:
19.12.2006 21:37

ViestiKirjoittanut Henkka-PV » 10.3.2009 19:39

Henkka-PV kirjoitti:Itse tarvitsisin kans vastauksen Mantariinin kysymykseen. Kyseessä on vaan RM 80cc -83. Eli ei ota kierroksia tappiin ja jaksaa ykösellä ja kakosella mennä hyvin, mutta kolmosella alkaa pätkimään. Paikallaan kierrätellessä sama homma. Uusittua osaa: tulppa, tulpanhattu, tulpanjohto, cdi-boksi, magneetolta tulevat johdot, läpät. Kaasari putsattu n. 10 kertaa, putki ei ole tukossa, sylinteri sekä mäntä hyvässä kunnossa. Vika tuli ajon aikana, eli alkoi pikkuhiljaa enemmän ja enemmän pätkimään.

Nyt ilmaantui uusi vika: ei käy tähjäkäyntiä enää. Laskee kierrosta melko hitaasti.
PV-Foorumi
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 13.3.2009 16:15

Jos jollain ylimääräsenä 250cc 82-85(eli ensimmäisen vesijäähymallin) RM:n mag.koppaa niin paiskaa yv:tä. Kaverin puolesta kyselen.
jogge
Pyörä:
RM 250 -00
Liittynyt:
18.3.2003 17:39

ViestiKirjoittanut jogge » 15.3.2009 12:06

Mikä ulosvedin sopii -00 250 RM:än magneettoon? Eli mikä kierre?
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
11.8.2007 19:10

ViestiKirjoittanut kurtzu » 9.4.2009 22:53

Mikä neuvoksi, kun 85 vuoden 250 cc rm:ssä, akseli johon tulee kytkinvaijerin toinen pää kiinni, pomppaa ylös, ja ei suostu menemään paikalleen, ennen kuin aukaisee kytkinkopan ja vetää sitää ohutta tappia kytkinakselin sisältä ulospäin?
aatu319
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
23.3.2009 17:08
miksi rm ei käy???

ViestiKirjoittanut aatu319 » 10.4.2009 20:43

ostin rm 125 91vm. kone ei käy muutakun tyhjä käynillä, ei ota kierroksia ollenkaa. kone pelkästään vooaa kun antaa kaasua, juuri vaihdoin käämin ja kipinä on kirkas, stefa on vaihdettu. kaasari toimii kaverin tm loistavasti. puuttuu ilmanputsari mutta eihanä se voi vaikuttaa niin paljoo?? voiko vika olla vauhtipyörässä??? alkaa mennä usko tuon pyörän kanssa???