nyt sano pyörä sopimuksen irti:(..täytyy avaa ja katsoa mitä sieltä on mennyt rikki..
renze kirjoitti:Akekli kirjoitti:wtf D jäähdytysnestettä kenties? 50% seoksella1080 kirjoitti:Mitäs ootte käyttäny jäähdytin-nesteenä? Itse ajattelin ajaa talvella, joten vettä en sinne viitsi laittaa. Ainiin ja paljon sinne menee sitä?
Pyörän vuosimalli on -02
Jep ja litran purkilla pitäis pärjätä.
Älkää ikinä laittako pelkkää vettä noihin vehkeisiin ajoitte sit kesällä tai talvella ja aina nesteet sisällä vaikka ei ajettas1080 kirjoitti:renze kirjoitti:Akekli kirjoitti:wtf D jäähdytysnestettä kenties? 50% seoksella1080 kirjoitti:Mitäs ootte käyttäny jäähdytin-nesteenä? Itse ajattelin ajaa talvella, joten vettä en sinne viitsi laittaa. Ainiin ja paljon sinne menee sitä?
Pyörän vuosimalli on -02
ookkei kiitos Veteen siis blandaan..
lerppa kirjoitti:Älkää ikinä laittako pelkkää vettä noihin vehkeisiin ajoitte sit kesällä tai talvella ja aina nesteet sisällä vaikka ei ajettas1080 kirjoitti:renze kirjoitti:Akekli kirjoitti:wtf D jäähdytysnestettä kenties? 50% seoksella1080 kirjoitti:Mitäs ootte käyttäny jäähdytin-nesteenä? Itse ajattelin ajaa talvella, joten vettä en sinne viitsi laittaa. Ainiin ja paljon sinne menee sitä?
Pyörän vuosimalli on -02
ookkei kiitos Veteen siis blandaan..
husqvarna_wr kirjoitti:renze kirjoitti:husqvarna_wr kirjoitti:nyt sano pyörä sopimuksen irti:(..täytyy avaa ja katsoa mitä sieltä on mennyt rikki..
Onko vielä selvinny mitään?
ei..ilmottelen kun selviää mikä siihen tuli..
husqvarna_wr kirjoitti:husqvarna_wr kirjoitti:renze kirjoitti:husqvarna_wr kirjoitti:nyt sano pyörä sopimuksen irti:(..täytyy avaa ja katsoa mitä sieltä on mennyt rikki..
Onko vielä selvinny mitään?
ei..ilmottelen kun selviää mikä siihen tuli..
nyt selvisi että oli leiponut kiinni..mutta onneksi selvisi männän vaihdolla ja pytyn putsauksella..
husqvarna_wr kirjoitti: