Juuh, kyllä mäkin tästä olen tykännyt, tuntuu kaiken pelaavan, mitä nyt takapyörä vähän vippaa
Mutta sekin on vissiin vaan rengas, eikä vanne. Ja Enduro-malli tää on, välitykset on helvetin pitkät tässä nyt
Noniin, tänään pistin uuden tulpan, 9-arvoisen tällä kertaa, otin sen bensafiltterin pois, purin ja putsasin kaasarin. Pääsuutin oli ainakin 190, mut tietenkin tyhmänä oli vaa kiire äkkiä kasata ja mennä koittaa niin muita suuttimia en katsonut, puhalsin kyllä puhtaaksi. Neula oli ylimmässä lovessaan, mutta tää neulan sokka oli aika kärsinyt mun mielestä, vippas siinä neulassa vähän miten sattuu..
Mutta kohokammiosta vasta ylläri löytyi
Tässähän on tuo koho jaettu silleen kahteen osaan jotka on kohokammion pohjassa semmosissa "tikuissa" kiinni, noh, kattelin niitä kohoja ja huomasin että molemmat kohot olivat juuri samanlaisia, vaikka mielestäni toisen olisi pitänyt olla "vastakohta", pitää vissiin tilata uusi tommonen toinen koho.
Kuitenkin kun koitin niin edelleen käyttäytyi samalla tavalla, eli kunnon ajon jälkeen jäi huutamaan, ja muuten kun pikkukierroksilla kaasun väänsi pohjaan niin booas vaan.
Tarkistin myös imukaulan ja läpät, niissä ei ollut mitään kummallista, ja tuskin vuotaa.
Eihän tällainen vika voi esim. tukkoisesta ilmanputsarista johtua? Kun tuntuis ainakin ihan siltä että bensaa se saa liian vähän, tai ilmaa liian paljon
Vielä ehdotuksia missä vikaa voisi olla?