KTM SX 125

MXer
Paikkakunta:
Tku
Liittynyt:
12.3.2002 18:46

ViestiKirjoittanut MXer » 10.9.2004 19:03

Paskoja.
tonikoli.com
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 11.9.2004 9:40

MXer kirjoitti:Onko Hynski Hynninen? Jos on niin mun muistaakseni se on ollu vähän väliä paskana.. Tai sitte se on högmannin, mikä on aina rikki.


Ei hynninen. (Se lietolainen heppu, eikö?)
Hynellistä puhuttiin. :wink:
"Tärkeintähän elämässä on olla tekemättä lainkaan virheitä.!
MCL
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.1.2003 17:44

ViestiKirjoittanut MCL » 11.9.2004 11:27

Pärrääjä kirjoitti:
MXer kirjoitti:Onko Hynski Hynninen? Jos on niin mun muistaakseni se on ollu vähän väliä paskana.. Tai sitte se on högmannin, mikä on aina rikki.


Ei hynninen. (Se lietolainen heppu, eikö?)
Hynellistä puhuttiin. :wink:


Joni Hynellin taitaa olla se nimi,kisakiree 89 joka ajaa kait jotain a tai b sarjaa piikeissä
May the torque be with you
newark
Liittynyt:
24.1.2004 21:12

ViestiKirjoittanut newark » 11.9.2004 11:34

t_m_s kirjoitti:
Wille123 kirjoitti:
t_m_s kirjoitti:Tossa yhessä topicissa taisit mainita että sulla olis n.2500? harrastukseen, nii taitaapa vaan jäädä SX -02-04 ostamatta, SXS: tä puhumattakaan..
Sun ei tarvi siitä huolehtia.


Juu ei tarviikkaa, osta ihmeessä just se pyörä minkä parhaaks näät. Ihmettelin vaan ku alkuun olit hommaamassa puolikasta, sitte vanhaa honda piikkiä, nyt ktm.. Mitä huomenna?


Kyllähän toi nyt vaihtelee jokaisella kun uutta pyörää katselee.
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 11.9.2004 14:19

MCL kirjoitti:
Pärrääjä kirjoitti:
MXer kirjoitti:Onko Hynski Hynninen? Jos on niin mun muistaakseni se on ollu vähän väliä paskana.. Tai sitte se on högmannin, mikä on aina rikki.


Ei hynninen. (Se lietolainen heppu, eikö?)
Hynellistä puhuttiin. :wink:


Joni Hynellin taitaa olla se nimi,kisakiree 89 joka ajaa kait jotain a tai b sarjaa piikeissä


Ihan 88 :wink:
"Tärkeintähän elämässä on olla tekemättä lainkaan virheitä.!
vesQ
Paikkakunta:
Susiraja
Liittynyt:
22.3.2003 23:53

ViestiKirjoittanut vesQ » 11.9.2004 14:22

Pärrääjä kirjoitti:
MCL kirjoitti:
Pärrääjä kirjoitti:
MXer kirjoitti:Onko Hynski Hynninen? Jos on niin mun muistaakseni se on ollu vähän väliä paskana.. Tai sitte se on högmannin, mikä on aina rikki.


Ei hynninen. (Se lietolainen heppu, eikö?)
Hynellistä puhuttiin. :wink:


Joni Hynellin taitaa olla se nimi,kisakiree 89 joka ajaa kait jotain a tai b sarjaa piikeissä


Ihan 88 :wink:


Jep kasi kasi se on ja jäänyt vaan luokallannee ja käy kaarinassa ylä astetta. Nykyään ajele WRE kevarillakin.. offtopic sitten sikseen.
<3 DT <3
Wille123
Liittynyt:
9.7.2003 17:07

ViestiKirjoittanut Wille123 » 11.9.2004 14:48

No mitäs hyviä puolia kotarissa on verrattuna muihin? Huonoja puolia?

Luin testejä, niin moottoria ja jousitusta kehuttiin, tosin jousitusta sanottiin hiukan jäykäksi.
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 11.9.2004 15:19

joo munkin mielestä ainakin perä on melko jäykkä. saattaa johtua linkuttomuudesta.
FactoryKX
Pyörä:
Honda CR 500 ´88 ja Suzuki RM 465 ´82
Liittynyt:
12.8.2003 23:12

ViestiKirjoittanut FactoryKX » 11.9.2004 17:45

MCL kirjoitti:Hynellin taitaa olla se nimi,kisakiree 89 joka ajaa kait jotain a tai b sarjaa piikeissä


b piikeissä.
rjfmotorsport.com
|Henq
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
23.3.2004 21:06

ViestiKirjoittanut |Henq » 11.9.2004 18:18

Jos oot Wille123 jotain biken testejä lukenut, niin niissähän jousitus on ihan siinä säädössä kun se on tehtaalta tullut, mutta sähän voit sitten ite säätää sen jousituksen mieles mukaseks. Ja muutenkin noi Biken testis vähän arveluttaa, kun jätkät käy vetämässä 5min joka pyörällä ja sen perusteella arvioinnit.
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 30.11.2004 17:48

Ostinpa tossa melkeen pari viikkoa sitten tollasen Ktm- mopon.
Tuli muutamia juttuja mieleen tossa kun pyörää tallissa tarkemmin tutkailin. Ensinnäki, ku irrotin tankin ja samalla kattelin vähän niitä ilmanohjaimien kiinnikkeitä. "Mitäs v¤ttua?" oli ensimmäinen ajatus. Tankissahan on muovi kierteet. Mitenkäs porukka on tullu semmosten kanssa toimeen? Jos sen kääntäsee vahingossa paskaksi, milläs repareeraat?

Ja sitte sellasta tosta nestekytkimestä, että onko kotariukot todennu sen toimivaksi ja kannattavaksi sen työsylinterin suojan? Entinen omistaja kerto, että siitä on enemmän haittaa ku hyötyä, ja että ei ainakaan tuolla maailmalla isoissa kilpailuissa sellasia kukaan käytä.. Ihmetytti sitten vaan jotta mitä varten niitä sitte myydään. "Pikkupoikien koristeita", sano.

Saako muuten Suomesta mistään Selle Dalla Valle -Italy penkinpäällisiä ostettua? Ja saakos maahantuojalta niitä alkuperäsiä teippejä ilmanohjaimiin, vai onko pelkästään jotain rumia Factory Effexejä tarjolla? Onko hinta kovinka suolanen? Joo joo, pitäis soittaa mut en ilkiä noin pienestä, vasta sitte ku on oikeesti asiaakin.
Viimeksi muokannut Skotti päivämäärä 30.11.2004 21:02, muokattu yhteensä 2 kertaa
thor41
Pyörä:
Kylän nopein
Paikkakunta:
Pirkanmaa
Liittynyt:
30.12.2002 16:18

ViestiKirjoittanut thor41 » 30.11.2004 18:02

Mikä vm. tuo on?
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 30.11.2004 18:16

ThoR kirjoitti:Mikä vm. tuo on?


Niin joo tosiaan.. Eli -04 vuosimalliahan tuo, iskarit -05. (mitä sitä -05 vuosmallin pyörää ostamaan ku halvalla sai 3h ajetun -04 mallisen ;))
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 1.12.2004 22:23

Työsylinterin suojaa olen itsekkin pohtinut. On nimittäin tälläkin hetkellä se työsylinterin runko liimattu palasina kiinni ja riejät tukittu että ei vuotais.

On ilmeisesti vanhalla omistajalla hypännyt ketjut pois paikaltaan ja sitten ketjut lyöneet sen säpäleiksi. Eli voisihan se olla ihan hyvä keksintö, mutta rajottaako se jotenkin eturattaan suuruutta?

Kytkimessä on ollut kokoajan laittoa tuon kytkinsylinterin rungon murtumien. ym vuoksi.

Noh on se hyvä pyörä jos siittä tykkää
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 2.12.2004 0:41

Jotkut leikkaa sen eturattaan muovisuojanki osittain pois, ettei paska kerääntyis niin pahast ja myttäis sitte ketjua. Samasta syystä sitä työsylinterin suojaakaan ei myyjän mukaan kannata käyttää, hänen kyllä luulis tietävän mistä puhuu, mutta mutta.. Jotenki se suoja silti tuntuis järkevältä ostokselta ku on niin arassa paikassa se sylinteri.
Mutta jos jollain löytyy käytännön kokemusta ,positiivista tai negatiivista?

Voi se suoja rajottaa eturattaan kokoa, varsinki jos jotain katuvälityksiä meinasit (15 piikkinen?).
Kyllä kuitenki ihan normi 13 hampaisen pitäis sopia.