Kyllä se rintapanssari on enskassakin tosiaan tarpeen. Suojaa kummasti rintakehää kun sinkoaa patikosta poikittain puutapäin. Ei myöskään tarvita kovaa vauhtia että kylkiluut menee poikki kun kaatuu kivikkoon.
J00ntte kirjoitti:Kumpi olisi järkevämpi? Leat brace adventure, vai Omega brace mitä myydään 24mx nettikaupassa.
Jos joku viisaampi tulisi kertomaan.
Soad kirjoitti:Sitä ennen toki pitäisi liittyä VMK:hon ja käydä ottamassa tuntumaa Hanskalliolla. Vähän vaan hankalaa hankkia tietoa käytännön asioista kun paikallisen kerhon foorumi on käytännössä kuollut. Liekkö sitten järkevintä vaan marssia kerhotiloille, liittyä kerhoon ja maksaa ratamaksut, jonka jälkeen koittaisi yrittää vähän kaveerata radalla olevien kuskien kanssa
Tuttavapiiristä kun ei löydy muita harrastajia. Tähän mennessä siis otettu tatsia vaan Mätäkivenmäen hiekkakuopilla ja läheisissä metsissä. Juu, ei ole kyllä mikään luvanvarainen paikka - Tuusulan maita, mutta jotenkin olen saanut sellaisen kuvan että joskus olisi ollut, ja että siellä oltaisiin jo parisenkymmentä vuotta ajeltu kurapyörillä.
Mulla on ollut tollaset jo useamman vuoden. Jotkut sanoo ettei niistä ole mitään iloa mutta väitän että mulla on ainakin muutaman kerran pelastanut polven vääntymiseltä. Huono puoli noissa on se et aluksi hierti aika pahasti mutta ostin urheilukaupasta sellaset neopren polvituki hässäkät sinne alle ja se auttoiJonski kirjoitti:Olisiko tämmöset yhtään paremmat, kun normaalit nivelletyt polvisuojat?
http://www.motopalsta.com/kauppiaat/Jok ... 7/0/5879/1