no jos on semmoset 2-portti läpät, niin tietenki se isompi ja jäykempi läppä alle ja pienempi ja löysempi päälle.monkey kuski kirjoitti:miten päin tossa 80cc yammussa vm:91 pitää olla läppät? jäykät ala vai ylä puolelle... vittu,kun annoin kaverin testata tota jäällä niin ajo n.2km tehopiikki päällä niin se leipas.. nyt en tiiä miten pitäis laittaa noi läpät kiire!!!(kauhee hinku ajamaan! )
Et kyllä ajele crossilla yleisillä teillä, sehän vaan pilaa koko lajin maineen! tyhmää, tyhmää!-miquel- kirjoitti:minkäslaiseet sakot rapsahtaa jos tollasella 80cc mopottimella (esim. kx) puottaa yleisel tiel menemään kun talveks meinasin hommata kun kevari menee seisokkiin. elikkä. piikkikortti löytyy joten paljon mahdolliset sakot?
MCL kirjoitti:-miquel- kirjoitti:pilaapa hirveesti joo, antaa olla
Mieti hieman mitä ihmiset alkavat miettimään tästä harrastuksesta kun joku alkaa pujottelemaan mummoja jollain helvetin kovaäänisellä krossilla.
Ihan sun vuoksesi toivon että sakot ovat todella todella suuret.
No suositeltava on noin 20-40h mut mun miellestä se kestää tommosta harrastusta jonkin 60 tuntii...? sanokaa jos olen väärässä...:Hillevi:91: kirjoitti:Kuinka pitkä männän vaihto väli 80cc honda cr 98 vuosmallissa, kun olen ajanu semmosta aika harrasteajoo tiellä ja moottorikelkka uralla.