Honda Cr 250 94-98

vekeveke132
Liittynyt:
15.8.2010 19:40

ViestiKirjoittanut vekeveke132 » 16.8.2010 21:15

En tarkoita niitä metallisia rajoittimia. Eli kun läpät ja kaikki ovat kasassa, niin hiilikuitu läppä vastaa siihen muoviseen "kehikkoon", joka on sen hiilariläpän kokoinen ja siinä on kaksi isoa reikää. Mikä hitto sitten lieneekään?

Tuolla purkuosa sivuilla tuotteen kohdalla lukee, että läpät irvistävät hieman.
richart-_-
Pyörä:
Honda cr 250 -96
Paikkakunta:
muonio
Liittynyt:
24.10.2007 18:06

ViestiKirjoittanut richart-_- » 18.8.2010 15:44

CR250 kirjoitti:...mielestäni kampiakselinratas ei saisi liikkua tähän tapaan? Kuitenkin tuo kampuranratas on enää ainoa vaihtoehto, mistä öljyä pääsee kammion puolelle. Vaihdoin stefan ja holkin varmuuden välttämiseksi ja samalla huomasin, miten "löysästi" ratas on akselilla kiinni.

Tässä videopätkä välyksestä n. 30h ajon jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=rbdS0EWY5VM

itsekkin hoksasin sen, sama vika oli tuossa minun cr:Ssä, kyktin koppaan voisi varmaan tehdä semmoisen luukun josta vois aina kiristellä sitä pulttia siitä.....
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 18.8.2010 22:04

richart-_- kirjoitti:
CR250 kirjoitti:...mielestäni kampiakselinratas ei saisi liikkua tähän tapaan? Kuitenkin tuo kampuranratas on enää ainoa vaihtoehto, mistä öljyä pääsee kammion puolelle. Vaihdoin stefan ja holkin varmuuden välttämiseksi ja samalla huomasin, miten "löysästi" ratas on akselilla kiinni.

Tässä videopätkä välyksestä n. 30h ajon jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=rbdS0EWY5VM

itsekkin hoksasin sen, sama vika oli tuossa minun cr:Ssä, kyktin koppaan voisi varmaan tehdä semmoisen luukun josta vois aina kiristellä sitä pulttia siitä.....


Niin, no,.. pultti on kyllä kiinni ja pysyy. Olisi pitänyt ehkä sittenkin hankkia orkkis kampura.
vekeveke132
Liittynyt:
15.8.2010 19:40

ViestiKirjoittanut vekeveke132 » 21.8.2010 15:49

Ne olivat sitten ilmeisesti "dual-stage" läpät, joita ihmettelin. Sain tilattua normaalit yksiosaiset läpät.

Seuraava kysymys olisi, että mitkä ovat kaasuttimen asetukset vakiona? Pääsuutin, muut suuttimet (?) neulan asento yms.

Ja vuosimallihan oli 1988.
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 25.8.2010 12:26

CR250R vaihteistoöljyn "katoamiseen" löytyi selvitys kampiakselin valmistajalta.

Selvittelin maahantuojan kautta ko. ongelmaa ja Wisecolta oli tullut vastaus, että 92-01 kampiakselin kanssa on ollut ongelmia mitoituksissa, eli akseli on liika pitkä, jolloin ratas jää "löysälle".

Tämä vinkkinä niille, joilla on vastaavaa vikaa Wisecon kampakselin kanssa.
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 26.8.2010 0:31

CR250 kirjoitti:CR250R vaihteistoöljyn "katoamiseen" löytyi selvitys kampiakselin valmistajalta.

Selvittelin maahantuojan kautta ko. ongelmaa ja Wisecolta oli tullut vastaus, että 92-01 kampiakselin kanssa on ollut ongelmia mitoituksissa, eli akseli on liika pitkä, jolloin ratas jää "löysälle".

Tämä vinkkinä niille, joilla on vastaavaa vikaa Wisecon kampakselin kanssa.

Ahaa,aika outoa,wiseco on kuitenkin yleensä laadukasta..Kiitos ja jollekin varmaan tarpeellinen tieto.
Selvittiks ne mitään,et samaa ois muissakin,kuin vaan hondassa?
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 26.8.2010 8:04

timpax41 kirjoitti:
CR250 kirjoitti:CR250R vaihteistoöljyn "katoamiseen" löytyi selvitys kampiakselin valmistajalta.

Selvittelin maahantuojan kautta ko. ongelmaa ja Wisecolta oli tullut vastaus, että 92-01 kampiakselin kanssa on ollut ongelmia mitoituksissa, eli akseli on liika pitkä, jolloin ratas jää "löysälle".

Tämä vinkkinä niille, joilla on vastaavaa vikaa Wisecon kampakselin kanssa.

Ahaa,aika outoa,wiseco on kuitenkin yleensä laadukasta..Kiitos ja jollekin varmaan tarpeellinen tieto.
Selvittiks ne mitään,et samaa ois muissakin,kuin vaan hondassa?


Ei ollut puhetta muista Wisecon tuotteista. Kaikki on näköjään mahdollista...
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 4.9.2010 15:32

Moro, tietäiskö kukaan käykö 125cc Cr:än ja 250cc Cr:än USD-keulan osat yksiin ??
Esim, jos on 125cc keulaputket, ja t-palat, nii voiko kasailla niistä ? ainakin pyörä näyttää ulkopuolisesti aika samalta..
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 5.9.2010 20:17

Mr_Simppa. kirjoitti:Moro, tietäiskö kukaan käykö 125cc Cr:än ja 250cc Cr:än USD-keulan osat yksiin ??
Esim, jos on 125cc keulaputket, ja t-palat, nii voiko kasailla niistä ? ainakin pyörä näyttää ulkopuolisesti aika samalta..


Siis 125cc keulaputket ja 250cc t-palat.
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
richart-_-
Pyörä:
Honda cr 250 -96
Paikkakunta:
muonio
Liittynyt:
24.10.2007 18:06

ViestiKirjoittanut richart-_- » 5.9.2010 22:02

meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 6.9.2010 8:52

richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?

Kannattaa kysyä paljonko on alkuperäisen ja tarvikampuran hintaero..meinaan,ettei tarvi miettiä
pituus asioita.
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 8.9.2010 23:08

richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?


Orkkis kampura oli jotain 370€ eli melkein tuplaten Wisecoon/Proxiin verrattuna. Eiköön nuo Wisecolla saane tuon mitan vielä kohdilleen..
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 9.9.2010 8:53

CR250 kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?


Orkkis kampura oli jotain 370€ eli melkein tuplaten Wisecoon/Proxiin verrattuna. Eiköön nuo Wisecolla saane tuon mitan vielä kohdilleen..

Kampiakseli CR125R 97-04 | lisätiedot
Täydellinen kampiakseli




199.00 €
Motokeitaasta ylöjärveltä
Sori! Olikin 125.n hinta :nolo:
Viimeksi muokannut timpax41 päivämäärä 11.9.2010 21:07, muokattu yhteensä 1 kerran
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 11.9.2010 1:30

richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?


Jeesbox.. epäilys taisi olla oikea, eli Wisecolla ollut sorvarilla vielä Jack Danielssit veressä, kun meikän kampuraa sorvasi. Maanantaina pitäisi olla uusi kampura "ovella", josko nyt loppuisi tämän kanssa vatulointi....
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 14.9.2010 23:21

CR250 kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?


Jeesbox.. epäilys taisi olla oikea, eli Wisecolla ollut sorvarilla vielä Jack Danielssit veressä, kun meikän kampuraa sorvasi. Maanantaina pitäisi olla uusi kampura "ovella", josko nyt loppuisi tämän kanssa vatulointi....


Jeps.. tänään sai koneen läjään ja uusi Wisecon kampura oli n. 0,5mm lyhkäisempi, mitä petilaakeri, holkki ja ratas yhdistelmä teki, joten nyt on ratas "kiinni".

Vaihdon yhteydessä huomasi, miten vaihteistoöljy vaikuttaa petilaakeriin, sillä kytkimen puoleisessa petilaakerissa oli jo välystä.

Jos tuota öljyn kulunkia ja kampuran rattaan välystä ilmenee Wisecon kampuralla niin suosittelen pistämään sen takaisin maahantuojalle ihmeteltäväksi