Mukana kanniskeltavat edes sen tunnin kestävät akut on syytä olla kyllä vähintään NiMH ja tunti maksaa sen n. 70e.
Tuolla mun myynti-ilmotuksissa on noita spotteja ja telineitä, ota vaikka niistä mallia. Se lipan päälle tuleva on kolmella ruuvilla kiinni, muut kaksi yhdellä. Semmoseen siipimutteri pikabandulla johto kiinni niin nopsaanhan sen irrottaa. Ja kelpaa vaihtosähkö moposta suoraan.
Itselläni on nyt Trail Tech'n se 13W 12 asteen Flood, maksavat suomessa n. 160e. Akkuna on 5Ah 12V NiMH (ovh kennoille yht. n. 85e, mutta LiON-akku olisi tietty vieläkin kevyempi ja yli 100e), jolla se palaa nelisen tuntia. Ton ottoteho oli jotain 17-18W ja se vastaa 50W IRC-spottia valoteholtaan.
Mopossa on Meronet.fi:stä 35W H4-Xenon-muuntosarja, maksoi posteineen jotain 95-96e. Systeemi on TM malli -98 H4-umpiossa, pitkän H1 poistettu ja lyhyen heijastin. Ottoteho on 41-42W. eli kun mopossa latausteho on n. 60W niin riittää nippa nappa myös kypärään.
Kytkennät mulla menee niin, että jos mopon akku jostain syystä pääsee tyhjenemään niin ei muuta kuin piuhat ristiin ja saan taskusta käynnistettyä mopon startilla