No mees matkaendurofoorumille, siellä on yks pelle peloton rakentanu ensin darraan etuvedon kiloja säästelemättä ja seuraavaks telaston.
Mutta heivaa nyt jo alkuusa toi typerä ajatus, käy nyt vaikka vähän googlettaan ensin esim. tuommosen telaston laskennallisia tehohäviöitä niin johan silmät aukee! Tajua nopsaan, että ne tehohäviöt on kävelyvauhdissa jo yli puolet sun piikin tehoista ja siten ainoo ratkasu on KUUTIOT, 400-450cc on ihan mopo vielä tuohon, muhkeet väännöt tarvii olla tai variaattori tai sen sata vaihdetta (ja kelaamista samaan tahtiin....huom). Ehkä 510cc kotari menis, mutta aika kintaalla senkin kans loppuuko paukku kesken, SX-versiossa ei ainakaan vaihteet riitä telastolle, EXC:ssä vois jo pysyä riittävällä alueella, EHKÄ. Kun vaihteita ei oo rajattomasti, ja vaikka oliskin, et ikinä kerkiäis saada aina just oikeeta, kuutiot puhuu, ei tehot.