Muutakin hyvää ja huonoo voi kertoa pyörästä..
k3mp0 kirjoitti:Kyllä ite oon tykänny ja suositella voin. Omalla oli ajettu 3-4 mäntää kun ostin ja silloin oli petareissa pientä välystä. Ajelin kuitenkin yhen kesän ja sitten ensimmäinen täysiremppa alakertaan. Moitittavaa oli 4-5 männän jälkeen juurikin tuo runkolaakereiden pieni välys sekä vetoakselin laakeri takerteli hiukan.
Siis jos mahdollista niin mg koppa pois ja kokeilee onko välystä. Jos 100h ajettu niin ei pitäis mitään tuntua.
kaasupussi oli iskarista myöskin itellä puhki ja näissä iskareissa kuulemma myös muilla on mennyt. Eli takaiskariakannattaa kuulostella myös
Noilla tunneilla ei pitäis myös pahemmin olla kulumaa keulan liukuputkissa jos edes joskua on keulaa rempattu.
Moottorin lohkojen pultteja kannattaa myös katsoa että onko availtu. Yleensä kyllä huomaa jos on auki käynyt
kuijjuuni kirjoitti:Onko minkälainen vaikutus moottorin käyttäytymiseen jos läpän ja läppärungon välissä on noin millin rako? Pyörä on Suzuki rm250 07.
touhu76 kirjoitti:Onko vinkkejä mistä saisi edullisesti sylinterin ja muuta koneremppaan kuuluvaa varaosaa?
Mx24 etc on kyllä katteltuna.
Paikallisella suzuki kauppiaalla kyllä tilauksesta olisi sylinteri, aika kallis kylläkin, vaikka ei tuo missään halpa varmaan ole, mutta usein säästää paljon kun ei merkkiliikkeestä heti ota.
Rm 250 2007 siis kyseessä.
fuurios kirjoitti:Onko tuommoinen rm125 vm.95, minkälainen peli ensimmäiseksi crossiksi? Olisi tulossa ensimmäiseksi crossiksi, eikä tämän seurauksena kovin suuria summia viitsi laittaa.
touhu76 kirjoitti:Minkä vuotiset sylinterit menee 2007 rm 250, 05 ylöspäin?
Ebay:stä aika nihkeästi löytyy myös.
sklitva kirjoitti:touhu76 kirjoitti:Minkä vuotiset sylinterit menee 2007 rm 250, 05 ylöspäin?
Ebay:stä aika nihkeästi löytyy myös.
vertaile tuolta eri vuosien rm250 pytyn osanumeroita ja ulkonäköä..
http://www.suzukipart.com/oemparts/a/su ... 7/cylinder