Pikkunelarissa vähän tiheämmät huoltovälit tietty kun isossa pyörässä. Mä oon mieluummin ostanut aina isommalla moottorilla jos täytynyt tehdä valinta kahden jonkun verran (100+ tuntia) ajetun välillä. Pikkunelaria pystyy harrastajakin rääkkäämään aika hyvin mutta nelipuolikkaalla aika harva kiertää pääosaa radasta kaasu selällään. Mielipidejuttujahan nää on. Hyvällä pidolla ollut ja mahdollisimman uusi peli nyt kannattaa joka tapauksessa koittaa löytää.
Jos ei puhuta uusista yamahoista, tai kotareista, jotka on suurelta osin mun mielestä ylihinnoiteltu vaihdokkeina, niin 250 2-tahtisiin joutuu todennäkösesti vaihtaan enemmän osaa (laakereita, iskareita laittaan/korjaan ym.) ennen kun pääsee ajaan koska ne alkaa olemaan sen verran paljon ajettuja.
Niin ja ei se ruisku mikään ehdoton ole, nyky nelitahteihin ei perus harrastaja vaihda suuttimia kuin kerran vuodessa. Ja kaikki noista pyöristähän on ihan ajettavia, ei se nelipuolikas alakierroksilla karkaa käsistä, kakspuolikas kakstahtinen taas ei ota samalla lailla pitoo kun nelarit. Ja tehon ulosanti kakspuolikkaassa kakstahtisessa on mun mielestä melkein lähempänä pikkunelaria kun piikkiä, niin paljon vääntöä tarjolla alhaallakin.