Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

qwe
Pyörä:
Honda Cr 125, Honda Cr 80, Derbi senda DRD
Liittynyt:
5.6.2009 0:16
Varaosia

ViestiKirjoittanut qwe » 27.8.2009 19:48

No kertokaas maahantuojien ja jälleenmyyjien sivuja.
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 27.8.2009 20:17

käytä jo itse vähän päätäsi !
Edit: Google on olemassa :)
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
qwe
Pyörä:
Honda Cr 125, Honda Cr 80, Derbi senda DRD
Liittynyt:
5.6.2009 0:16
Varaosia

ViestiKirjoittanut qwe » 27.8.2009 21:26

Juu koitin etsiä ei tärpänny. Pitäis siis löytää joku nettiverkkokauppa.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 27.8.2009 22:45

201262 kirjoitti:
SMK) kirjoitti:No se nyt on jonkin japsirievun omistajan näkökulmasta maailma vähän erilainen siellä peltilappukampurassa kuin eurojen taotuissa umpilimpuissa ;)

Aamen!


Hyi sua, ei saa irrottaa kommenttia asiayhteydestään ;)

Ja edelliselle, miks sen pitää olla nettivebbinäppiskauppa? Siis jos pykään verkkopyllykaupan niin ostaks multa ainaki-tupla-rahaan, koha saat nettiverkkonäppiskaupasta sen? PUHELIN TOIMII EDELLEENKIN!
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 27.8.2009 23:16

Eipä ole tuossa mitään peltilimppukampuraa. En ole kuullut että yksikään hondan kanki tai kampura olisi porsinut. Eurooppalaisista merkeistä enemmänkin.. Mutta itse asiaan; syy miksi vaihtaisin tuon kampuran on lievä pehmeneminen ja aukeaminen tuntien mittaan. Ei hajota mitään, mutta kone ei enää tuota yläkierroksilla samalla tavalla voimaa kuin uudella tai vähän ajetulla kampuralla.

Ja ihan kiusaksi; http://www.iceroadracing.com/cgi-bin/Ic ... 1230723147
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 28.8.2009 0:28

Japsien kampurat on kylläkin pelti + valukappale yhteen prässätyt palaset, joka puolestaan haittaa merkittävästi tasapainotuksen suorittamista. Tätä on kironnu jokainen niitä tehny firma. Euroissa limput on umpiainesta. Toisiin saa täydellisen kampuran tarvikkeena kietareineen alle 300e, jolloin ei kannata enää ostaa kietarisarjaa erikseen. Ei kuitenkaan kaikkiin malleihin.
Porsimisesta ei kukaan puhunu. Japsit-eurot eipäs-juupas -vääntöön en enää lähde, mutta muistutan vaan ettei kotari ole sama asia kuin "eurot", se on vaan yks euromerkki ja kuten tässä päivänä eräänä keskustelua asiakkaan kanssa käytiin - jos joku valmistaisi identtistä kotari, mutta jollain markkinoilla ihan uudella ja tuntemattomalla brändillä omilla muoveillaan yms. ilman ensimmäistäkään viittausta kotariin, ei olis brändillä mitään tulevaisuutta.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 28.8.2009 9:32

Kervine kirjoitti:Eipä ole tuossa mitään peltilimppukampuraa. En ole kuullut että yksikään hondan kanki tai kampura olisi porsinut. Eurooppalaisista merkeistä enemmänkin.. Mutta itse asiaan; syy miksi vaihtaisin tuon kampuran on lievä pehmeneminen ja aukeaminen tuntien mittaan. Ei hajota mitään, mutta kone ei enää tuota yläkierroksilla samalla tavalla voimaa kuin uudella tai vähän ajetulla kampuralla.

Ja ihan kiusaksi; http://www.iceroadracing.com/cgi-bin/Ic ... 1230723147


Tässä malliksi, kun huonotuuri käy niin sitten lähtee kampurakin. Tämä kävi sen verta äkkiä ja varoittamatta, ettei ollut mahdollista pysäyttää pyörää alamäkeen ajaessa ennen kilahdusta. Laakeri paukahti, jonka sirut/palat rikkoi mäntää ja rouhuja jäi kampuran ja lohkojen väliin. Sittenpä meni peltikuoret rullalle.

http://www.motot.net/galleria/data/6/51 ... G_4062.JPG
AllTerrain
Paikkakunta:
Sodankylä
Liittynyt:
9.4.2004 23:46

ViestiKirjoittanut AllTerrain » 28.8.2009 14:09

125 -96 honun keulan öljypinnan taso?... Haku on perseestä ja mullon kiire :D
Minä oon oikiassa.
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 28.8.2009 15:38

CR250 kirjoitti:
Tässä malliksi, kun huonotuuri käy niin sitten lähtee kampurakin. Tämä kävi sen verta äkkiä ja varoittamatta, ettei ollut mahdollista pysäyttää pyörää alamäkeen ajaessa ennen kilahdusta. Laakeri paukahti, jonka sirut/palat rikkoi mäntää ja rouhuja jäi kampuran ja lohkojen väliin. Sittenpä meni peltikuoret rullalle.


Vahinkoja sattuu aina ja tapahtuu, kuuluu lajiin. Mulla halkes Yamahsta vajaa 10h ajettu mäntä tapista ja kierroksia 14000. Positiivinen puoli oli, että lohkot säily ehjänä :) Sekin vaan siitä syystä, että ensimmäiset palaset putos sopivasti kampiakselin ja tasapainoakselin rattaiden väliin jumiin. Siltikään en haluais itelleni sitä KTM:ää ei vaan viittis joka hetki seurata akselin päittäisvälystä.
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 28.8.2009 22:19

AllTerrain kirjoitti:125 -96 honun keulan öljypinnan taso?... Haku on perseestä ja mullon kiire :D


Vakio öljynpinta 97mm tai sitten kuiviin putkiin 518cc.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 29.8.2009 0:10

CR250, loistava kuva! Siis ihan todella, tuosta selviää yhdellä kuvalla enemmän kuin tuhannella sanalla mitä tarkoitin "peltilimppukampuralla" ja myös asian ydin tasapainotuksen suhteen.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
AllTerrain
Paikkakunta:
Sodankylä
Liittynyt:
9.4.2004 23:46

ViestiKirjoittanut AllTerrain » 29.8.2009 4:17

Kervine kirjoitti:
AllTerrain kirjoitti:125 -96 honun keulan öljypinnan taso?... Haku on perseestä ja mullon kiire :D

Vakio öljynpinta 97mm tai sitten kuiviin putkiin 518cc.

Mitä suurimmat kiitokset Kervine!

Nyt sitte kädet likaseksi ja homma etenee :P
Minä oon oikiassa.
Tommii-
Liittynyt:
15.10.2005 21:59

ViestiKirjoittanut Tommii- » 30.8.2009 0:46

Mites, en näist Honda Cr:istä tiiä paljoo mittää, mutta mulle tarjottiin tällästä Honda CRää vaihdossa omaan Gassuun. Miten tälläses on tehoo, ja muutenki pientä faktatietoo ois iha kiva saada :) Eli tätä pyörää mulle tarjottiin vaihdossa Gassuun: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... el=1607&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=5@sortCol=@ord=@show=block@status=F@id_bike_type=2@id_make=29@id_model=1607
Hieno tuo ainakin on ja näin, mites luulette että kestääkö tms ? Vai kannattaako vaa pitää oma GG :D (kuvia galleriassa ;) )
qwe
Pyörä:
Honda Cr 125, Honda Cr 80, Derbi senda DRD
Liittynyt:
5.6.2009 0:16

ViestiKirjoittanut qwe » 30.8.2009 9:10

Sinuna pitäisin gassun.
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 30.8.2009 9:42

Tommii- kirjoitti:Mites, en näist Honda Cr:istä tiiä paljoo mittää, mutta mulle tarjottiin tällästä Honda CRää vaihdossa omaan Gassuun. Miten tälläses on tehoo, ja muutenki pientä faktatietoo ois iha kiva saada :) Eli tätä pyörää mulle tarjottiin vaihdossa Gassuun: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... el=1607&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=5@sortCol=@ord=@show=block@status=F@id_bike_type=2@id_make=29@id_model=1607
Hieno tuo ainakin on ja näin, mites luulette että kestääkö tms ? Vai kannattaako vaa pitää oma GG :D (kuvia galleriassa ;) )


Ompaan hinnakas CR. En kyllä anna mitään arvoa noille hipleille, mitä pyörään on teippailtu ja maalailtu. Voipihan tuo pyörä näyttää siistiltä, jonkun aikaa.... jos se ajossa nyt merkkaa jotain.