Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 30.8.2009 10:11

Juu, eihän tollasilla renkailakaan mitään tee. Ja pari tonnia liikaa hintaakin, tuon ikäsessä laitteessa.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 30.8.2009 10:37

Täysin järjetön ostos. Tuommosesta VOI saada 2000e joltain mopopojalta, joka hinkuaa jotain tuommosta "hienoa", kun ottaa jonkun viritetyn mopon raadon vaihdossa.
Ja luinpahan tuon listan läpi, kun oli ulkonäön puolesta noin laitettu. Historia toistaa näiden kanssa jatkuvasti itseään: mistä helvetistä nää idiootit saa päähänsä, että männänvaihto olis jotain autuaaks tekevää ja kun ulkokuosi on laitettu, voi sanoa KAIKKI LAITETTU TMV.?
Eli käytännössä tosta ei varmaan ole lohkoja avattu vuosiin ja kampuran päässä on sen verran väljää, että kohta korkkaa virtapää ja 10h ajettu mäntäkin voi olla jo finaalissa.

Ylipäänsäki tuommonen laite, joka on ulkosesti fiksailtu vimpan päälle, pitäis aina nostaa karvat pystyyn. Ja kun moottori ei ole ole ollut atomeina ennen kuin on fiksattu ulkokuori, kantsii pysyä kaukana vaikka sais siihen kahteen tonniin. Jos tota menee katsomaan, kantsii ihan avaimella KEVYESTI vetästä pitkin vannekehää - jos maalia lähtee, törkee viritys. Nimittäin ainoo joka edes pikkasen hankausta kestää, on jauhemaalaus. Ja nuo on aina vedetty paukkupullolla, korkeintaan ruiskulla, eikä silloinkaan ole pohjamaalina happopohjamaalia (alumiinilel välttämättömyys, jotta pysyy edes). Ja vielä sellanen juttu, että kehät on luultavasti lommoilla ja kierot, satasen vauhdissa hyvä jos pysyy stongassa kiinni.

Lisäks nimellä Joni Vakkala on ollut nettimotossa ennenkin jotainepäilyttävää myynnissä. En muista oliko joku vastaava fiksattu raato vai saiko joku ilmoitustekstissä vaan nousemaan karvat pystyyn.

Tää olis kuulunu pyörän hankintaan, jo alun alkaen toi kysymyskin.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
<hussemies>
Pyörä:
Husqvarna cr 125
Liittynyt:
30.8.2009 10:24
honda cr 125 vm 1994

ViestiKirjoittanut <hussemies> » 30.8.2009 11:53

kannattaako ostaa jos maksaa 800 ja ihan hyvä kuntosen näkönen ja saa piikki renkaat ja uudet katteet mukaan
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 30.8.2009 12:42

joo onkyllä hintaa ikäisellään pyörällä! ja edes iskareita ei ole ilmeisesti huollettu?! tai ainakaan ei ilmoituksessa näkyny! siis tollasta voi olla nii vittumainen laittaa ku tyylii syyläriäkään alat irrottaan nii oho katkespa pultti runkoon jne...
mankeli_
Liittynyt:
17.6.2008 22:34

ViestiKirjoittanut mankeli_ » 30.8.2009 12:56

hondassa on 66.36mm mäntä nyt sisällä ni uskaltaako siihen tilata 66.37mm vai meneeköhän liian tiukaksi? vuosimalli 91
<hussemies>
Pyörä:
Husqvarna cr 125
Liittynyt:
30.8.2009 10:24

ViestiKirjoittanut <hussemies> » 30.8.2009 14:10

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... rom=125&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=block@status=F@id_make=29@id_model=1607@efrom=125

onko kannattava ostos ekaksi piikiksi
Tommii-
Liittynyt:
15.10.2005 21:59

ViestiKirjoittanut Tommii- » 30.8.2009 16:58

Joo ehkä parempi pitää oma GG. Ku koneestakaa mitää takeita tossa.. Tai sit jos se suostuu maksaa väliin täydellisen konerempan kulut ni vois harkita ehkä ? :D
Juuke_Monkey
Pyörä:
Helkama Raisu -80x2, Ryz pro urban black line
Paikkakunta:
oulu
Liittynyt:
30.4.2007 19:25
moro moro

ViestiKirjoittanut Juuke_Monkey » 2.9.2009 16:53

Vaikka tämä keskustelu ei käsittele honda cr 80 niin aattelin kuitenki kysyä yhtä asiaa kun ei löytynyt muualta cr 80 keskustelua. Nimittäin cr:ässä on sairaan jäykät vaihteet että ykkönen menee silmään mutta heti kun nostaa niin ei saa millään vaihdettua vaihteita? Siinä oli vääntynyt vaide akseli (eli se johon vaihdepoljin kiinnitetään) ja ostin uuden mut ei auttanut niin mikähän siinä on vikana? odotan YV:veetä
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 3.9.2009 0:15

Ota uudestaan se kytkinlohko auki ja avita vähän sitä lukitsinta. Jos nyt keveni, ota lukitsin irti ja tsekkaa ettei ole korkannu. Muuten pääset aukoon lohoja.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
qwe
Pyörä:
Honda Cr 125, Honda Cr 80, Derbi senda DRD
Liittynyt:
5.6.2009 0:16
125

ViestiKirjoittanut qwe » 6.9.2009 6:56

Itse olin tyytyväinen ja olen vielläkin lauantai aamuna ostettuun honda cr 125:seen
jesse960
Liittynyt:
11.9.2009 21:12
tulpan palaminen

ViestiKirjoittanut jesse960 » 11.9.2009 21:19

miksi tulppa ei kestä kauaa 125 cr.aloittelia olen ja tietoo ei ole hirveesti.jos jollain on niin vastaan otettaisiin.
jare
Pyörä:
kymco s9, Yamaha dt 125r
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
31.1.2008 16:18

ViestiKirjoittanut jare » 12.9.2009 12:29

jesse960 kirjoitti:miksi tulppa ei kestä kauaa 125 cr.aloittelia olen ja tietoo ei ole hirveesti.jos jollain on niin vastaan otettaisiin.


mikäs tulppa sulla on? entä onko se tulppa minkävärinen kun otat sen pois?
http://www.motot.net/galleria/69021
jesse960
Liittynyt:
11.9.2009 21:12

ViestiKirjoittanut jesse960 » 12.9.2009 13:33

br9eg nyt kokeilussa br10eg jos kestäisi paremmin.musta ja märän oloinen se on,ja rupee rätkimään minne sattuu sen kipinän.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 12.9.2009 14:03

Onko järkevää lyödä isompaa numeroo jos nytkin on märkä tulppa??
kokeiles 8 sen jälkee ku oot puhdistanu ilmanputsarin ja kaasarin ja kattonu ne suuttimet sieltä vaijerin jatkeesta!
jesse960
Liittynyt:
11.9.2009 21:12

ViestiKirjoittanut jesse960 » 12.9.2009 19:25

kaveri katto sitä jolla ollu samanlainen.laski jotain neulaa,ja pisti oman tulppansa takaisin eli sen 9 ja nyt on pelannut toistaiseksi moitteettomasti.mut milläs prosentilla kukin ajaa.mulla oli 5% ja kaveri epäili et on liian sakeaa.ite ajanut 3%.ois kiva tietää mikä olisi oikea suhde?ja sit on yksi juttu,ku ajaa sillä tai pyörii paikallaan niin bensaa valuu kaasarin pohjasta olevasta putkesta.ei aina mut usein.ja se lähtee ihan pohjasta joten en ymmärrä.eli kohokammion pohjasta tarkennettuna.