Husqvarna wr-keskustelua

SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 5.10.2007 22:50

En mä ainakaan ilman karjiksia viitsi enää ajaa. Aina on reunimmaiset sormet ajelun jälkeen kipeenä ja kun kaatuu niin sitten on kaasukapulakin upoksissa mudassa. Ikinä en ole tullut heart-attack-asennon etupuolella pitäneeksi enää sarvista kiinni, joten rannevammariski on aikas pieni ;-) Mut se on totta, että etenkin hiukan leveemmän stongan kanssa ei meinaa mistään tiukoista väleistä mahtua kolhimatta.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 6.10.2007 19:37

pari kolme senttiä molemmalta puolelta tangosta pois nii mahtuu puiden välistä vaikka on karjikset
ranne putos..
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 6.10.2007 20:57

Taisin kysellä tätä jo viime syksynä mut ei viime talveks tullu väsättyä valoja. Tänä talvena ois tarkotus kypärävalo tehdä. Mistä kohtaa hussessa kannattaa ottaa virtaa?
Mun kaverin temmissä on niin että kun laittaa pitkät päälle nii tulee myös kypärävaloihin virtaa. Voiko näin tehdä hussessa? Eli pitkien kytkimestä/johdosta uutta johtoo?
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 6.10.2007 22:08

Akku putsarikoteloon ois ihan jees ratkaisu kypärävaloille...
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 6.10.2007 22:51

Emmää haluis joka ajon jälkeen sitä ladata ku ei ne akut kuitenkaan ikuisuutta kestä. Ottaisin mieluummin suoraan pyörästä nii ois hyvä.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 6.10.2007 23:25

Kyllä sulla virta riittää, mutta ota ennemmin jo ennen valokatkasijaa, liittimen laitat kuitenkin väliin. Ja jos tarpeelliselta tuntuu, niin laita omalla katkasijallaan. Kuitnekin ajat spoorissa pitkillä niin voi se mopon oma katkasija kyrvähtää liiasta virrasta.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
matti163
Liittynyt:
9.10.2007 19:24

ViestiKirjoittanut matti163 » 9.10.2007 19:33

Osaisiko kukaan sanoa mikä vika husqvarnassa kun vaihteet menee hyvin päälle kun laittaa isompaa mutta pienemmät vaihteet ei mene oikeastaan ollenkaa päälle kun pyörä on käynnissä ja sammuksissakin tosi huonosti. Ja poljin on muutenkin jotenkin hervottoman tuntoinen. tarviiko purkaa koko kone vai pääsekö helpommalla? Ja pyörä on wr250 -95
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 11.10.2007 22:22

Kaasarin seos ruuvi? Tuli mieleen että miten se tuossa mikunissa menee nyt. Rajoittaako bensansaantia vai ilmankulkua?.. päässyt unohtumaan. (MTX38)
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 13.10.2007 18:47

Saunamajor kirjoitti:Kaasarin seos ruuvi? Tuli mieleen että miten se tuossa mikunissa menee nyt. Rajoittaako bensansaantia vai ilmankulkua?.. päässyt unohtumaan. (MTX38)
juu kiinnostais muuten toi tietää. Ilmeisesti se rajottaa bensan saantia koska ohjekirjan mukaan mitä kylmempi keli sitä enemmän avataan ruuvia.



Vaihteet ei mee enää alas päin vitoselta ollenkaa. Eli kutonen ja vitonen vaan toimii. Lootasta meni nyt siis se jousi? Joku vois sanoo vielä sen jousen tarkan nimen ku en muista nii vois etukäteen tilata.
Jessee
Liittynyt:
15.10.2006 0:50

ViestiKirjoittanut Jessee » 13.10.2007 21:04

Akekli kirjoitti:
Saunamajor kirjoitti:


Vaihteet ei mee enää alas päin vitoselta ollenkaa. Eli kutonen ja vitonen vaan toimii. Lootasta meni nyt siis se jousi? Joku vois sanoo vielä sen jousen tarkan nimen ku en muista nii vois etukäteen tilata.

Mul meni hussen SM:ssä se vaihteenpalautusjousi poikki(WR:ssä taitaa olla se jousi samanlainen?)niin mä sain ne vaihteet silti toimimaan. Sain ne toimimaan nii että kun laitanpan pienemmän niin eka nostan vaihdevipua sen verran ettei mee isompi vaihde pääl ja sit siitä painoin vaihdevivun alas ni meni pienemmälle vaihteel ;) sit taas kun isommal vaihtaa ni eka alaspäin ja sitte ylös :) Kannattaa kokeil noin. Sitä jousen nimeä en just muista :D Se jousi kyl kannattaa vaihtaa nii pia ku voi :)
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 14.10.2007 9:10

Itseltä myös kyseinen jousi pamahtanut poikki. Ajoa en suosittele nyt yhtään, ei kiva jos poikkinainen jousen pätkä on rattaiden välissä. Kannattaa muuten myös tarkistaa vaihdepolkimen rihlat ettei sieltä olisi... maksaa muuten 108¤, siispä stormiin ostamaan 25¤ hintainen pataraudasta tehty vaihdepoljin joka sopii 83-93 vm. kawasaki kx 125... itsellä toiminut ihan hyvin.
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 14.10.2007 10:26

Kadulla?
Ei noilla lattarautapolkimilla mitään tee ja saahan Husseen alumiinista tarvikepoljintakin. Esim. X-Fun'n valikoimissa oli jo vuosi sitten. Motocross-x.com:n kautta luulis löytyvän.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 14.10.2007 13:31

Joo no patarautaahan se on ja vääntyy heti kun näkeekin saappaan. Täytyy vähän vahvistaa sitä ennen kuin saapuu tarvike poljin. En tosin löytänyt suoraan mitään vaan täytyy selvittää onko siellä jokin virhe sivuilla tai jotain samaa yamahan kanssa.
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 16.10.2007 14:22

nyt kävi näin olin ajamassa perjantaina ja koneesta alko kuulua kolinaa kytkimen puolelta..
no eilen vietiin liikkeeseen ja äsken soittivat sieltä ja sanoivat että runkolaakerit on mennyt paskaks..no kysyin että mikä sen aiheutti että on mennyt rikki? sieltä vastattiin että se on yleistä näissä pyörissä kun vaihtaa uuden männän ja tulee kovat puristukset niin alakerran laakerit eivät kestä onko näin?? alkaa menee pikku hiljaa hermo koko pyörään..
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 16.10.2007 15:24

kun nyt vaihdan ton jousen. Kytkin pitää tietysti purkaa pois tieltä. Tarvitaanko tähän pulttipyssyä?