OA243 kirjoitti:Hei joonas, saan tässä parin viikon aikana selville vaihtuuko pyörä, eli toi mun suzuki saattais tulla myyntiin. Ja on harvinaisen läpikäyty laite, ei pitäis mitään yllättävää tulla. Ei se pikkunelarikaan kyllä välttämättä ois huono vaihtoehto jos oikeesti hyvin huolletun laitteen löydät, ei sillä ajaminen niin kauheesti kalliimmaks tulis.
Tässä juuri laskettiin mitä 150h kohdalla menee SXF:ään, osia n. 1500e:lla (myös kykakruunu, on jo kokolailal paskana, nelari kuluttaa al-kruunua piikkiä enempi), tod. näj. reilu 1800e jotta vois lähtee pisteleen seuraavan kisakauden. Kyllä piikki halvemmaks tulee, kantsii ostaa semmonen ja laittaa suosista kone uusiks. Siis rossikäytössä kun sitä bensaa rupee jo pikkunelarillakin meneen.
OA teki niin, ei tosin osannu odottaa moista miinaa, mutta voin sanoo et se kone on tdellakin tehty perusteellisesti ja kaikki laitettu vimpan päälle. Jos OA on rikastunu ja pääsee vetään nelarilla, kantsis ehkä myydä se piikki vasta talven/seuraavan männän jälkeen... mut jos se sen myy nyt niin ei paljon varmempaa valintaa/yksilöö kyseseen hintaluokkaan oo.
wolvie, mä muistaakseni kommentoin nimenomaan noita mutkia... tänään vedin itse kassarilla pellolla, no se ol perseestä... jo viikko sit tuli aika silmille miten pienissä vauhdeissa pito jo kassarilla häipyy/aikuistne pyörillä vois lyösä vielä reippaasti lisää höyryä... mut etenkin jos on vallia tai spooria niin kyllähän kevyttä peliä mätkii ihan miten tahtoo eikä saa edes käsissä tuntuun!