Kumpi on parempi, onko kummassakin hyvät ja huonot puolensa?
CRhonkkeli kirjoitti:Muutaman kaljan jälkeen tuli mieleen tällainen kysymys, joka koskee 2-tahti krosseja Eli miksi joillakin merkeillä kaasarin imukurkku on istutettu sylinteriin ja toisissa taas moottorin lohkoon? Esim. Honda, kotari lohkossa ja, kawasaki, yamaha sylinterissä.
Kumpi on parempi, onko kummassakin hyvät ja huonot puolensa?
jukke96 kirjoitti:CRhonkkeli kirjoitti:Muutaman kaljan jälkeen tuli mieleen tällainen kysymys, joka koskee 2-tahti krosseja Eli miksi joillakin merkeillä kaasarin imukurkku on istutettu sylinteriin ja toisissa taas moottorin lohkoon? Esim. Honda, kotari lohkossa ja, kawasaki, yamaha sylinterissä.
Kumpi on parempi, onko kummassakin hyvät ja huonot puolensa?
Läpät sijaitsee lohkoissa, ja jos kaasari menee pyttyyn niin siellä ei tietenkään läppiä ole ja läpät on hyvä asia!
välzy kirjoitti:http://www.moottoriliitto.fi/valmennus/harjoitusohjelmat/
Sieltä valitset vasemmalta kauden ja sitten lajisi ja tasosi ohjelman jos haluat ihan säännölliseksi tuon homman tehdä, ei ainakaan mennä perse edellä puuhun jos tuota toteuttaa
jukke96 kirjoitti:No punttisali ei juuri innosta, mutta lautailtua tulee n. joka toinen viikonloppu ~12h 2 päivän aikana, se on iha sopivasti ja parkkia ja freerideä pelkästään nii kyllä se kunto pysyy hyvänä !