No se on tietty helppo heitellä mitä vaan ilman omakohtasia kokemuksia. Ei ne esim. maahantuojan tuella ajavat kerro vaan ongelmiaan ja onhan kxf:lläkin ajettu puunkiertoo 200h ongelmitta... yhden tiedän, jee. Mulla on omakohtasia kokemuksia ja sit hyvin läheltä kuultuja ja kun nyt ihan vaan rajotutaan niihin ketkä todella hoitaa ja huoltaa sitä tekniikkaa (ihan sama kuka puunaa, sen osaa vaikkei osais venanvälyksiäkään tarkastaa tai putsaria öljytä tasasesti/kunnolla) niin CFR:ssä enempi ongelmia (venat, aski) kuin uusimmat RMZ, SXF melko huolettomia harrastekuskeilla (pl. ekat, -07 loppuun, joissa ainakin vaihteistovikoja = lohkojen aukasua), Europpalaiset muutenkin yleisesti ottaen kunnollisia ja viat luonteeltaan erilaisia, yleensä jokin ilmeinen syy tulee lopulta esiin. Japseista jampin käynnistyvyys vs. muut ei ainakaan huono, viisventtiilikannesta ihan turha sössösttää mitään, huollosta/säädöstä kiinni tai urpo polkemassa. Jos siis populäärimerkkiä etsii niin porkkana tai jamppi, pikkunelareissa nimenomaan.Isoissa taai husat on aika kivoja ja ketteriä, ite tykkään ainakin, ei vaan varsi oikeesti riitä edes yhden kierroksen kunnolla ajamiseen.