Katumallista irtoaa vajaa 24hv takarenkaalta, WR:stä varmaankin reilu 30hv. Lisäksi luulisin, että alhaalla ja keskellä on enemmän tehoa. Itse olen omistanut katumallin ja sen jälkeen GasGasin, jota on ylätehoiseksi haukuttu ja silti se tuntui koko kierrosalueella tehokkaammalta ja varsinkin yläkierroksilla oli reilusti enemmän paukkua.
E: Ja kyllä se kestää hieman pidempiäkin siirtymiä, kunhan säädöt/välitykset ovat kohdallaan ja ajat oikein. Kaipaa kyllä sitten huoltoa sen verran, että 15 000km vuodessa tulee aika kalliiksi. Saat vähintään kolme kertaa vaihtaa männän ja öljyjä kannattaa 500km välein vaihdella.. Ja sen jälkeen tietysti tulee muuta remppaa, kuten kiertari jne.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."