Husqvarna wr-keskustelua

Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 25.10.2007 20:43

mitä kokoa on se wr 125:sen kytkimen keskimutteri.
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 30.10.2007 14:38

Onko järkeä ostaa tuhat euroa kalliimpi wr (kilvissä), vai katukäyttöön tarkoitettu wre/SM? Tarkoitus olla tehoa siinä pyörässä, remppaaminen ei ole ongelma, ja rahaa saa töistä. Metässä ajelu kiinnostas meinaan, ja wr:ssä luultavasti hiukan enemmän tehoakin kun vrt. wre?
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 30.10.2007 14:43

Enemmän tehoa ja paljon parempi jousitus. Miksei kannattaisi, jos todellakin ajat myös metsissä ja poluilla.. Pelkillä endurovanteilla en ostaisi kadulle.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 30.10.2007 15:36

No olisi tarkoitus ostaa sm vanteet ja renkaat myös. Mutta varmastikkin wr kestää sitä pitkää ajoa? Kun mopolla tulee (jos olisivat kunnossa) sitä tasasta 10 000km / vuosi, niin piikillä varmastikkin sitä 15 000km / vuosi, niin jos sitä nyt pari-kolme vuotta pidän, niin vähän arveluttaa tuo kestävyys (toki määräaikaishuollot teen) mietityttää...

Ja paljonkos se wr kehittää heppoja? Tuo katumalli kun kehittää 30hp (mitä nyt on husse-topiciin uskomista)..
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 30.10.2007 16:32

Katumallista irtoaa vajaa 24hv takarenkaalta, WR:stä varmaankin reilu 30hv. Lisäksi luulisin, että alhaalla ja keskellä on enemmän tehoa. Itse olen omistanut katumallin ja sen jälkeen GasGasin, jota on ylätehoiseksi haukuttu ja silti se tuntui koko kierrosalueella tehokkaammalta ja varsinkin yläkierroksilla oli reilusti enemmän paukkua.

E: Ja kyllä se kestää hieman pidempiäkin siirtymiä, kunhan säädöt/välitykset ovat kohdallaan ja ajat oikein. Kaipaa kyllä sitten huoltoa sen verran, että 15 000km vuodessa tulee aika kalliiksi. Saat vähintään kolme kertaa vaihtaa männän ja öljyjä kannattaa 500km välein vaihdella.. Ja sen jälkeen tietysti tulee muuta remppaa, kuten kiertari jne.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 4.11.2007 16:54

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=529294

OSTAKAA POIS!! HINNASSA NEUVOTTELEMISEN VARAA!
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 5.11.2007 20:59

Onko muut hussen omistajat jo alkanu tekeen kaasarin suojaa? Ite kävin heittään pienen lenkin tossa ja veti jo pihassa kaasarin jäihin. Väsäsin sit makuualustasta suojan, toivottavasti toimii.
Sit vaihdoin samalla villat että kehtaa ajella. Suosittelen kyllä temmin sitä valmis patruunaa. Vähän piti pituudesta lyhentää mut muuten oli just bueno.

Ja sitten asiaan..
1. Kun lisään rasvaa linkkuun niin tarviiko sitä nippaa avata tai muuta? Kun prässillä painan sinne vähän rasvaa nii tuntuu ku mitään ei menis sisään vaan kaikki pursuaa siitä prässin päästä pois.
2. Mihin suuntaan mun kannattaa lähtee säätään iskareita talvispooria varten? Iskarit on vakiosäädöissä.
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 5.11.2007 21:26

Nippaa ei kuulu avata mihinkään. Nipan sisällä on pieni kuula joka on jumissa... pienellä ruuvarilla voi saada liikkeelle, tai sitten liikkeestä hakemaan uusi nippa. Uskoisin et löytyy laakeriliikkeistä.

Vaihtoehtona on myös se että prässin pää on väärässä asennossa tai väärän kokoinen... Koitat eri asennoissa ja painot kunnolla pohjalle niin pitäis mennä sisälle.
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 5.11.2007 23:25

Naksut lumispooriin auki ja sit paluuta kii edestä niin kauan että alkaa pysyä spoorissa (kun istut oikein, edessä), takaa niin kauan ettei linkoo juur muusta kuin isoimmista pateista.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 5.11.2007 23:28

Ookoo.. Tarvii noilla yrittää pärjätä.
Tulis ny sitä lunta eka kunnolla nii pääsis laittaan nastoja alle :D
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 6.11.2007 15:30

SMK;-) kirjoitti:Naksut lumispooriin auki ja sit paluuta kii edestä niin kauan että alkaa pysyä spoorissa (kun istut oikein, edessä), takaa niin kauan ettei linkoo juur muusta kuin isoimmista pateista.
Ja toi kellotus/muiden vauhti on hyvä mittari,monesti sillon kun tuntuu oikein helpolta ajaa nii ajaa hiljempaa kun mihin pystyy
ranne putos..
LepatiuS
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
9.12.2005 21:08

ViestiKirjoittanut LepatiuS » 12.11.2007 22:16

Räjäytyskuvia löytyskö 01- wr:n koneelle? :SS
"Life begins at 45 degrees"
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 12.11.2007 22:22

LepatiuS kirjoitti:Räjäytyskuvia löytyskö 01- wr:n koneelle? :SS


Tuola pitäis olla jotain.
http://www.husqvarna-motorrad.de/0_ersatzteile.php
Bacdi
Liittynyt:
14.7.2007 20:40

ViestiKirjoittanut Bacdi » 12.11.2007 22:51

LepatiuS kirjoitti:Räjäytyskuvia löytyskö 01- wr:n koneelle? :SS


Ainakin Mp-racingin sivuilta löytyy
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 13.11.2007 21:18

LepatiuS kirjoitti:Räjäytyskuvia löytyskö 01- wr:n koneelle? :SS

Mitä tarviit? voin skannata, josset muuten löydä mistään. käsittääkseni konehhan pitäis olla -02 sama kuin tossa -01? :)