VictorH kirjoitti:Jaze onko sulla nimeä tuosta jätkästä joka kuoli?
Valitettavasti en tiedä kuskin nimeä.
Ei riemulla rajaa kun crossilla ajaa!
VictorH kirjoitti:Jaze onko sulla nimeä tuosta jätkästä joka kuoli?
Ruiskupyörissä on myös hot startti. Oman kokemuksen mukaan ei eroa, molemmat lähtee helposti kunnossa ollessaanYam66 kirjoitti:Rupesin tässävaan miettimään että joku kaasarivehkeistä ruiskuun siirtyneistä voisi osata sanoa. Kumpi käynnistyy kuumana paremmin. kaasari vehe hot startti käytössä vai ruiskuvehe.
Miten toi oli karseaa luettavaa? Ei varmaan oo tarkoituskaan tavoitella mitään täydellistä kieliopillista suoritetta. Ne kuuluu sinne äidinkielen tunneilleOA243 kirjoitti:http://www.ktm.com/fi/uutiset-tapahtumat/uutiset/kaikki/tiedot/lari-jukola-treenit-on-mennyt-hyvin.html#.URkS1KW6f00
Miksei kukaan oikolue näitä? Suomessa oo ees kukaan kotikoulutettu, pitäis tajuta miten tiedote kirjoitetaan? Ja kotarin pr-puolella pitäis jonkun tajuta ettei tollasta voi virallisena julkaista?? Ihmeellistä touhua. Karseeta luettavaa. Ihmetellyt tätä aikasemminkin, Erikssonin nimi kirjoitettu otsikossa väärin ym.
Jukola @Ktm.com kirjoitti:Enduro pitää hyvin yllä ajotuntumaa ja olen jopa ajanut ensimmäisen endurokisankin, mutta se päättyi tekniseen keskeytykseen, mutta tuosta en lannistu, vaan jatkan enduroa ja treenejä!
OA243 kirjoitti:Jukola @Ktm.com kirjoitti:Enduro pitää hyvin yllä ajotuntumaa ja olen jopa ajanut ensimmäisen endurokisankin, mutta se päättyi tekniseen keskeytykseen, mutta tuosta en lannistu, vaan jatkan enduroa ja treenejä!
Onhan toi nyt ihan älytön lause 16/17-vuotiaalta kaverilta? Jatkaa kertomalla pyöränsä mallinimen väärin. En mä tiä, mulla tökkii pahasti ton lukeminen, ei toi nyt ainakaan viralliseen tiedotteeseen oo oikee sävy.