Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 2.10.2009 22:49

Toi Hondan oma öljy ei ole likikään parasta kytkimen sulavan toiminnan kannalta. Parempia esim. (nyt iski oikosulku, mut se merkki missä osa liemistä on vihreissä purkeissa ja osa harmaissa!), Motorex, Pennzoil, Belray,...
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 2.10.2009 23:08

castrol?
mankeli_
Liittynyt:
17.6.2008 22:34

ViestiKirjoittanut mankeli_ » 2.10.2009 23:22

SMK) kirjoitti:Toi Hondan oma öljy ei ole likikään parasta kytkimen sulavan toiminnan kannalta. Parempia esim. (nyt iski oikosulku, mut se merkki missä osa liemistä on vihreissä purkeissa ja osa harmaissa!), Motorex, Pennzoil, Belray,...


Castrol? itellä castrolin mtx.
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 3.10.2009 0:07

Mutta mikä Mtx ;) 10-40 vai täyssynteettinen ;)
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 3.10.2009 0:21

Tänks, just se, voi vitsi kun voikin joskus mennä aivot jumiin :lol:
Kytkimen toiminnan kannalta mun makuun molemmat toimii hyvin, mut se huokeempi ei irrota kylmänä kunnolla. Ei sen puoleen, silloin ei pitäs lähtee vielä ajaankaan. Tää koskee niitä keillä kykä ylipäänsä irrottaa kunnolla.... mä en tajuu miten kukaan viittii ajaa sen kuntosella kykällä ettei kone kuumanakana pysty edes työntään kykä pohjas vaihde päällä.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 3.10.2009 1:52

SMK) kirjoitti:Tänks, just se, voi vitsi kun voikin joskus mennä aivot jumiin :lol:
Kytkimen toiminnan kannalta mun makuun molemmat toimii hyvin, mut se huokeempi ei irrota kylmänä kunnolla. Ei sen puoleen, silloin ei pitäs lähtee vielä ajaankaan. Tää koskee niitä keillä kykä ylipäänsä irrottaa kunnolla.... mä en tajuu miten kukaan viittii ajaa sen kuntosella kykällä ettei kone kuumanakana pysty edes työntään kykä pohjas vaihde päällä.


Kuka sitä kytkintä käyttää, muullon kun liikkeelle lähdössä? Aika hilijasta on kytkimellä meikäläisen ajossa ja tuossa Motorexi 10/30 toimii hienosti.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 3.10.2009 13:29

ei sitä ehkä puolikkaalla nii tarvi ränkätä ja raiskata vauhtia mut hypyissä ja jarrutuksissa sen on iha hyvä pelata kummiski
125cc'07
Pyörä:
Husq sm 2010, Honda CR125R
Liittynyt:
17.6.2008 17:01

ViestiKirjoittanut 125cc'07 » 3.10.2009 14:56

Mut mitä säätöi porukat käyttää tällä hetkellä ku kyl se tulppa palaa jonkun parin ajon välein ja ku tulppaa vaihtaa on tulppa aika tumma keskeltä + öljyinen..
Janda
Pyörä:
gilera smt, derbi baja 200cc
Liittynyt:
11.4.2009 15:51

ViestiKirjoittanut Janda » 3.10.2009 14:59

En oikeen tiiä menikö oikeeseen topikkiin mut en parempaakaan paikka kysymykselleni löytäny.
Mistä sais 150 Honda Crf katesarjan? Onko 250 samanlaiset katteet?
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 3.10.2009 18:06

Honda jälleenmyyjiltä saat alkuperäisen kitin ja tarvikemyyjiltä saat tarvikekittejä. Isommissa pyörissä ei ole samat muovit.
mankeli_
Liittynyt:
17.6.2008 22:34

ViestiKirjoittanut mankeli_ » 3.10.2009 21:23

mitenkäs tuohon puolikkaaseen sais valot asennettua? en oo oikee noita sähkömiehiä ni ei omin tiedoin onnistunu :lol:
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 3.10.2009 22:25

CR250 kirjoitti:
SMK) kirjoitti:Tänks, just se, voi vitsi kun voikin joskus mennä aivot jumiin :lol:
Kytkimen toiminnan kannalta mun makuun molemmat toimii hyvin, mut se huokeempi ei irrota kylmänä kunnolla. Ei sen puoleen, silloin ei pitäs lähtee vielä ajaankaan. Tää koskee niitä keillä kykä ylipäänsä irrottaa kunnolla.... mä en tajuu miten kukaan viittii ajaa sen kuntosella kykällä ettei kone kuumanakana pysty edes työntään kykä pohjas vaihde päällä.


Kuka sitä kytkintä käyttää, muullon kun liikkeelle lähdössä? Aika hilijasta on kytkimellä meikäläisen ajossa ja tuossa Motorexi 10/30 toimii hienosti.


Tsek:
http://teamvirkki.1g.fi/kuvat/Sekalaisi ... 030082.AVI
Arvaas onko tolla lähdön (ja kaikki joissa oli mukana) vieneellä päivän paras kytkin, arvaappas...
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
-Tomppaa-
Pyörä:
Yamaha DT RE
Liittynyt:
30.9.2007 22:52

ViestiKirjoittanut -Tomppaa- » 4.10.2009 22:03

nii tietääkö kukaan onko noi proxi männät mistää kotosi ja kaua niillä ajaa katuajossa, pyörä siis honda cr 125cc ja vuosimallia -92 :D
-Tomppaa-
Pyörä:
Yamaha DT RE
Liittynyt:
30.9.2007 22:52

ViestiKirjoittanut -Tomppaa- » 5.10.2009 7:30

ja nii misä tuntimääräs pitäis jotai koneremppaa tehä?
mankeli_
Liittynyt:
17.6.2008 22:34

ViestiKirjoittanut mankeli_ » 5.10.2009 8:02

-Tomppaa- kirjoitti:nii tietääkö kukaan onko noi proxi männät mistää kotosi ja kaua niillä ajaa katuajossa, pyörä siis honda cr 125cc ja vuosimallia -92 :D


iha ok mäntiä. eipä niillä kannata paljoo yli 60 tuntia ajella.

-Tomppaa- kirjoitti:ja nii misä tuntimääräs pitäis jotai koneremppaa tehä?


250h välein pitää kunnon remppa tehä, kampiakseli ja laakerit vaihella jne. Koitappa sitte jossai välissä ehtii ajamaanki :roll: