Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
SMK) kirjoitti:Tänks, just se, voi vitsi kun voikin joskus mennä aivot jumiin
Kytkimen toiminnan kannalta mun makuun molemmat toimii hyvin, mut se huokeempi ei irrota kylmänä kunnolla. Ei sen puoleen, silloin ei pitäs lähtee vielä ajaankaan. Tää koskee niitä keillä kykä ylipäänsä irrottaa kunnolla.... mä en tajuu miten kukaan viittii ajaa sen kuntosella kykällä ettei kone kuumanakana pysty edes työntään kykä pohjas vaihde päällä.
CR250 kirjoitti:SMK) kirjoitti:Tänks, just se, voi vitsi kun voikin joskus mennä aivot jumiin
Kytkimen toiminnan kannalta mun makuun molemmat toimii hyvin, mut se huokeempi ei irrota kylmänä kunnolla. Ei sen puoleen, silloin ei pitäs lähtee vielä ajaankaan. Tää koskee niitä keillä kykä ylipäänsä irrottaa kunnolla.... mä en tajuu miten kukaan viittii ajaa sen kuntosella kykällä ettei kone kuumanakana pysty edes työntään kykä pohjas vaihde päällä.
Kuka sitä kytkintä käyttää, muullon kun liikkeelle lähdössä? Aika hilijasta on kytkimellä meikäläisen ajossa ja tuossa Motorexi 10/30 toimii hienosti.
-Tomppaa- kirjoitti:nii tietääkö kukaan onko noi proxi männät mistää kotosi ja kaua niillä ajaa katuajossa, pyörä siis honda cr 125cc ja vuosimallia -92
-Tomppaa- kirjoitti:ja nii misä tuntimääräs pitäis jotai koneremppaa tehä?