Yamaha YZ Topic

JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 5.9.2008 16:52

Putki ja/tai ilmanputsari varmaan hyvä. Mullapa ei lue rek-otteessa tehosta mitään ;)
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 6.9.2008 16:38

Tai kaasukahvasta rajoittaa. Joko luistin päälle jokin este tai sitten kahvaan jokin systeemi.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 6.9.2008 18:25

Muutenhan toi ois hyvä, muttaku poliisin on liian helppo todeta se sitte täystehoseks :idea:
HondaCebari
Pyörä:
Monarkki
Paikkakunta:
Jugoslavia
Liittynyt:
23.10.2006 21:03

ViestiKirjoittanut HondaCebari » 9.9.2008 23:29

91vm 250 Yz wr:n etujarruletku meni poikki tossa kesän aikana landella enkä sitten muistanut ottaa katkennutta mukaan malliksi :itku:
Joten viittiskö joku informoida kuinka pitkä jarruletkun tulee olla jos hommais samantien tuolta mcScatterilta teräspunosletkun.
Esim tommonen http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=1017
Sopiiko tuo kyseinen jos pituutta on tarpeeksi ?
soup
Pyörä:
Aprilia AF1 & YZ 125
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
2.12.2005 20:31

ViestiKirjoittanut soup » 11.9.2008 16:50

Purin takalinkkua yz:sta mutta linkun etummainen kiinnike ei lähde millään pois. Pultti siis lähtee vain päästä mutta se holkki/akseli ei irtoa vaikka kuinka paukuttaa! Mikä neuvoksi?
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 12.9.2008 9:09

prässi. jos oikein ymmärsin niin tarvit vaan viilapenkin ja isomman hylsyn ku se holkki on, ja sitte väännät hitaasti. Ehkä kannattaa varovasti jollaki lämmittää haarukkaa ja sitte viedä se holkki pakkaseen ku laitat takaasi. Näin itte ainaki tein 125cc -01 jamahan kans :)

korjatkaa joku jos ymmärsin päin helevettejä!
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"
kosa^^
Pyörä:
Cagiva Mito & Yamaha yz
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
21.8.2006 13:33

ViestiKirjoittanut kosa^^ » 12.9.2008 23:08

Moi.
Olisin hieman kiinnostunut yhdestä yz, mutta taitaa olla aika lailla konerempan tarpeessa, joten paljon tulisi heti pyörälle lisää hintaa, eli paljon maksaisi täydellinen koneremppa 96vm 125cc yz?
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 13.9.2008 4:12

n. 350-600e riippuu mitä kaikkee uusii ja kuinka on suhteita. luetteloa/kuvastoa vaan kouraan ja laskemaan = D
STS
Pyörä:
Yamaha YZ 125cc -02
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
1.1.2006 15:36

ViestiKirjoittanut STS » 13.9.2008 9:52

kosa^^ kirjoitti:Moi.
Olisin hieman kiinnostunut yhdestä yz, mutta taitaa olla aika lailla konerempan tarpeessa, joten paljon tulisi heti pyörälle lisää hintaa, eli paljon maksaisi täydellinen koneremppa 96vm 125cc yz?


Mulla ku just rempattii toi jammun kone nii osille tuli hintaa se 290e joho tuli: Kiertokankisarja, runkolaakerit, koneen stefat, tiivisteet ja sit mäntä. Ja sit työt oli 120e ja se tyyppi joka sen teki, teki oikeesti hyvää jälkee, nopeesti ja halvalla. 8)
http://www.motot.net/galleria/34760 <---- Pistäkäähän kommenttia.

MYYDÄÄN HONDA MONKEY!!!!!---> http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=73565
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 13.9.2008 14:10

Voi hele kyllä minäki tekisin oikeen mieluusti koneremontteja jos saisin 120e per kone!
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 13.9.2008 14:15

xQ kirjoitti:Voi hele kyllä minäki tekisin oikeen mieluusti koneremontteja jos saisin 120e per kone!

Ei vaan taida kiertokangen vaihto onnistua kotikonstein..
JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 13.9.2008 14:17

Se riippuu ihan siitä mikä lasketaan kotikonsteiksi ;)
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 13.9.2008 14:25

Juu, voihan sen kiertokangen naputella vaikka vasaralla paikoilleen. Vai onko sulla kenties pelit millä tasapainotat kampiakselin?
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 13.9.2008 15:25

tkylma kirjoitti:Juu, voihan sen kiertokangen naputella vaikka vasaralla paikoilleen. Vai onko sulla kenties pelit millä tasapainotat kampiakselin?


Eihän se tarvii kun sorvin, mitakellon ja vasaran. Ei se mitään avarustiedettä ole.
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 13.9.2008 16:12

Mikes kirjoitti:
tkylma kirjoitti:Juu, voihan sen kiertokangen naputella vaikka vasaralla paikoilleen. Vai onko sulla kenties pelit millä tasapainotat kampiakselin?


Eihän se tarvii kun sorvin, mitakellon ja vasaran. Ei se mitään avarustiedettä ole.

Ei varmaan. Mutta kun tsiigailee noita metallisorvien hintoja, niin aika monta kiertokankea saa vaihtaa, että sorvi on haukkunut hintansa.