Neula kirjoitti:Siis väitätkö että sun 250 yammuun makso 700€? eikös noita suhteellisen useesti jonkun pyörästä pamahda..
xQ kirjoitti:talvella uusin omaa viuluun vähän kieliä elikkäs 2ratasta ja yks siirtäjä 200e..
50-100e rattailla on yamahalla hintaa riippuen rattaasta. siirtäjän rattaat hieman kalliimpia ku ne ihan simppelit..
Taikamopo kirjoitti:Noniin kattelin tänään "20 tuntia" ajettua mäntää pyörässä jonka tässä ostin niin oli aikas paskana pitää uus saada tilanne. Elikkäs mistäs saa halvimmalla mäntiä tohon 250 rämään.
J!gs@w# kirjoitti:Halvimmat taitanee olla Namuran mäntiä , mutta itse olen todennut ne aivan kuraksi. Kannattaa ostaa ennemmin vaikka proxin mäntä kuin namura tai alkuperäinen
Taikamopo kirjoitti:J!gs@w# kirjoitti:Halvimmat taitanee olla Namuran mäntiä , mutta itse olen todennut ne aivan kuraksi. Kannattaa ostaa ennemmin vaikka proxin mäntä kuin namura tai alkuperäinen
Wisecon männän ajattelin kyllä ostaa, mutta sitä mietin että mistä saa halvimmalla ja muutenki suzukin osaa ku saattaa tulla kytkinpuolellekki uutta osaa vaihettavaksi. Eli onko jotain ulkomaalaista hyvää firmaa mistä saa halvalla tai sitten joku suomalainenki.
Taikamopo kirjoitti:Noniin kattelin tänään "20 tuntia" ajettua mäntää pyörässä jonka tässä ostin niin oli aikas paskana pitää uus saada tilanne. Elikkäs mistäs saa halvimmalla mäntiä tohon 250 rämään.
J!gs@w# kirjoitti:
Olisit ekassa viestissä sitten sanonut että haluat juuri wisecon , äläkä kysele että mikä on halvin mäntä.. Wiseco on kyllä sieltä kalliimmasta päästä...