Hepex kirjoitti:Ahaa no oma moka Oliko siis myös CRF100F kokenut tuon takakatteen uudistuksen 2010?
crf100F tuli ilmeisesti vasta tänä vuonna
Juuuuso kirjoitti:Moro!
Oon tässä jo pari kuukautta miettinyt jotain hyvää monttupyörää ihan vain harrastekäyttöön ja olen 15 v vanha niin olisiko 250cc 2-tahti liian raju peli meikäläiselle? Tai sitten taas olen ajatellut, että piikkinen crossi olisi hyvä mutta loppuisiko siitä voimat kaiken kesken? Kokemusta pyöristä ei ole kuin omalla mopedilla hurjastelusta mettäteillä ja 250cc nelitahdista (kaverin oma). Kertokaa ihmeessä mielipiteenne
riksa- kirjoitti:Jossei hirveämmin kokemusta ole vielä, niin melkeimpä ostaisin 125cc 2-t.
Toinen mielestäni hyvä vaihtoehto alottelialle on 250cc 4-t. Kalliimmaksi tulee kuin 2-t, mutta paljon helpompi ajettava.
Mielestäni 250 2-t ei ole ehkä se "paras" vaihtoehto alottelevalle kuskille .
hjp kirjoitti:moro, uusi täällä ja siirtymässä autoharrastuksesta takaisin nuoruusvuosien enska harrastukseen.
kiikarissa olisi 09-11 mallin Ktm 450r enska ja sen verran pitkään ollu ns. kartalta poies että mitä eroa on normi 450r vs sixdays mallissa?? muuta kuin ulkonäkö??
HeeBoF kirjoitti:Minkä kokoista pyörää kannattaisi mantsahommiin hankkia? Tällä hetkellä olen ajellut metsässä tuolla piikksellä crossilla, alusta vähän kovahko metsään ja alas kaipaisi vähän voimaa enempi. Katsellut 200exc ja 250exc onko miten paljo pyörissä eroa ?
rjm kirjoitti:hjp kirjoitti:moro, uusi täällä ja siirtymässä autoharrastuksesta takaisin nuoruusvuosien enska harrastukseen.
kiikarissa olisi 09-11 mallin Ktm 450r enska ja sen verran pitkään ollu ns. kartalta poies että mitä eroa on normi 450r vs sixdays mallissa?? muuta kuin ulkonäkö??
Tuolla eriteltynä erot: http://www.motokeidas.com/ktm_450_excrsd.htm