raid kirjoitti:Kyselin tätä tuolla toisella topicilla ja nyt aattelen kysyä täällä. Kannattaako semmosta 95-00' wr:ää ostaa ensimmäiseksi piikiksi? Itsellä ei hirveästi ole kokemusta piikkien huolloista mutta intoa kyllä riittäisi ja tekemällähän oppii eikö?
Riippuu siitä mistä roikkuu,pyörän koosta,ajosta,suuttimista ja putsarista.Piikkiin ehkä mäntä noin 50h ja olisko kanki 100h aika lähellä,tietenkin voi kestää enemmän että jos rahapuoli kunnossa nii kokeilemaanmonkey1999 kirjoitti:Mikäs näissä on tuo männän vaihto väli suunnillee ja kuinkas paljon tuo kone muuten kestää tota ajelemista, että millon pitää alkaa kiertokankea ja muita osia vaihtelee?
lerppa kirjoitti:Riippuu siitä mistä roikkuu,pyörän koosta,ajosta,suuttimista ja putsarista.Piikkiin ehkä mäntä noin 50h ja olisko kanki 100h aika lähellä,tietenkin voi kestää enemmän että jos rahapuoli kunnossa nii kokeilemaanmonkey1999 kirjoitti:Mikäs näissä on tuo männän vaihto väli suunnillee ja kuinkas paljon tuo kone muuten kestää tota ajelemista, että millon pitää alkaa kiertokankea ja muita osia vaihtelee?
MaRsY kirjoitti:lerppa kirjoitti:Riippuu siitä mistä roikkuu,pyörän koosta,ajosta,suuttimista ja putsarista.Piikkiin ehkä mäntä noin 50h ja olisko kanki 100h aika lähellä,tietenkin voi kestää enemmän että jos rahapuoli kunnossa nii kokeilemaanmonkey1999 kirjoitti:Mikäs näissä on tuo männän vaihto väli suunnillee ja kuinkas paljon tuo kone muuten kestää tota ajelemista, että millon pitää alkaa kiertokankea ja muita osia vaihtelee?
Jos kanki kestää sen 100h niin mitä kestää kampura yleisesti? Ja tarviiko kangen vaihdossa ottaa myös kampura irti ym. kertokaa tosta vaihosta