Anssi_L kirjoitti:Ainakin mun näkemissä Keihineissä oikea taso on sellainen kun neulaventtiili aukeaa/menee kiinni silloin kun kohojen sauma on samassa tasossa kohokammion tiivistepinnan kanssa.
En kyllä oikein usko että alatehon puute johtuisi tuosta. Jos bensaa olisi liikaa, tulisi sitä jo huohariputkesta. Jos taas liian vähän, tulisi se ilmi pikemminkin silloin kun vähän aikaa pistelee menemään torvi auki.
no se tekee sille kun vääntää kaasun täysin auki niin se buua jonkun sekunnin murto osan ja sit otta täydet kierrokset,eilen esimerkiksi kävin mettässä ajamassa niin se pelaa ihan hyvin kun pitää kierroksia koko ajan tosi ylhäällä mut jos on sellainen hitaampi paikka niin joutuu koko ajan kytkimen kanssa leikkimään,auttaiskohan jos mä kokeilisin vaikka 65 tyhjäkäyntisuutinta kun siin on nyt 52?