Dorqstain kirjoitti:Moro, eli kyseisen pyörän oon ehkä kevariks hommaamas ni olis hyvä jos sanoisitte hyviä ja huonoja puolia kyseisestä pyörästä.
Onkos 2000 luvun Wr kannattava hankinta vai onko liian vanha ? Ja sit se et minkä verran tehoo mahtaa kyseises pyöräs olla ja millast huoltoo vaattii ? Ketjut ja rattaat ja noi ymmärrän mut koneen puolelta, eli männän vaihto välit ym.. ?
Ja kyseises pyöräs taitaa olla 8L tankki, ni kuinka monta kilometria sillä pääsee ? Tietenki riippuu ajotavasta, mutta yleisesti ?
Entäs meneenkö hussen sm vanteet suoraan tähän jos haluaisi sm:äksi muuttaa ? Ja vielä et onko näis pakoaukon säädintä ja millanen tehoalue mahtaa olla ?
Tyhmäpää eli paljon kysymyksiä, mut jos jaksaisitte vastailla ni ois hyvä, kiitti vastanneille.
Ei mun mielest pelkkään katuajoon ole oikeaan enduroon tehty pyörä hyvä valinta. Mutta siis tehoahan löytyy se n.35hp todellista kaakkia. Endurokäytössä männänvaihtoväli 40-50h, laakerointiväli n.100-200h. Rauhallisella ajolla esim. kadulla nuo ajat voi melkein tuplata. Tuolla tankilla pääsee alle 100km. Pa-säädin on, tehoalue on melkoisen jyrkkä enduroksi näissä wrssä käsittääkseni, eli ala-keskikierrosväännössä ei ole kehumista.
Eikä ne sms:n vanteet siihen suoraan mene, mutta sellaiset smotot kyllä menis jotka olis wr:n keskiöllä. Mutta ainahan siinä vähän sovittamista on.
Eikä se ikä siinä ratkaise, vaan se miten sitä pyörää on kohdeltu. Tosin Hussea en välttämättä ottaisi , varosat kalliita eikä niitä saa ihan jokapaikasta sekä maahantuojalla osien toimitukset kestää perkel**sti, eikä hyllystä saa edes kaikkea peruskamaa.