No mitä mä kelailin noita millä olen talvella + kesällä ajanut.
Pyörä: pääsuutin, neula, tyhmis, ilmaruuvi. Ensin kesäarvot, sitten talvi.
TM125: 210->225, 3's->4's, 37,5->40, 2->1,5
TM100: 225->240, 3's->4's, 35, 2->1
KTM125: 182->190, 2's->4's, 48->50/52, 2,5->1,5
Holmin KTM200:ssa oli ollut talvella (180) 190, (3's) 4's, (50) 52, (1,5) 2.
Eri neuloja vaihtelin kotarin piikin kanssa...mun mielestä ei ole tarvetta vaihtaa neulaa ellei sitten lovet lopu kesken. Ja vaikka loppuiskin, niin kantsii kattoa yltääkö se neula vielä kuinka paljon neulaputkeen alimmassa lovessa, voi vielä olla nimittäin varaa laittaa lukkorenkaan alle prikka. Mikunin 28:ssa ei kyllä ole. Tyhjäkäyntisuutinta kannattaa kyllä kasvattaa myös, muttei liikaa ettei ala keräämään seosta kampikammioon pienellä kaasulla mentävissä kohdissa.
Oma pyöräni ei suostu toimimaan mitenkään päin ilman tenua, nelareista taas yksikään ei sitä tarvinnut. Kaasari kannattaa vuorata ympäri solumuovilla: sylinteri lämmittää sitä, eikä kaatuessa lumi pääse jäädyttämään.