Kaikki TM VRX 125!

Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 8.8.2004 23:18

Ex FMX kirjoitti:
Pärrääjä kirjoitti:
tm125e kirjoitti:niin... vitusti varmaa 70h no mäntä oli tarkotus vaihtaa lähiaikoina


Ole onnellinen ettei kone ole ehtinyt leipomaan...


Mä ajoin Cr (Ex) varmaan 200h männällä ko ei hajonnu ei ollu mitään välii vaikka olis hajonnukki sit vaihoin uuden ja myin pois ja hyvin kesti ja pyttyki oli ku uus mut kyllä mä tosta kotarista nyt kohta vaihan!
niin no sittekun se mäntä on jo niin väljä kun se ny sit on 200tunnis niin se ei enään ees leivo...
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 9.8.2004 0:35

Kyllä se vaan leipoo jos ei m-rekaat kestä. Uusi tiivis sylkkä ja mäntä on paljon herkempi leipomaan kuin esim. 30h ajettu setti. Tehot alkavat vain laskea jos ajaa paljon samalla sarjalla..
fleshwound
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
26.7.2004 20:12

ViestiKirjoittanut fleshwound » 9.8.2004 0:56

onx tm ihan yhtä hyvä kuin ktm tai husse
Hymyile ja muu maailma pitää sinua idioottina.
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 9.8.2004 0:58

On, paitsi mitä oon ite ymmärtänyt niin TM on hippusen tehokkaampi peli, ja viivalla ainakin jää kotkat :)

Siis puhun nyt saman ikäluokan pyöristä, eli älä vertaa kaverin ongelmatonta -03 KTM:ää tai toisen kaverin -93 TM:ää.

Kyllä tän ikäsissä tää on vähintään yhtähyvä, voisin sanoa että parempikin.
Aprilia RSV 1000 Mille
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 9.8.2004 1:42

Juu.. Ton ikäsissä laitteissa ktm ja husse on kyl aika heikkoo tekoo tehojen ja kestävyyden kannalta.
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 9.8.2004 9:37

Fleshgear kirjoitti:Juu.. Ton ikäsissä laitteissa ktm ja husse on kyl aika heikkoo tekoo tehojen ja kestävyyden kannalta.

Mut nykyäänhän ne on parhaimmistoo...
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 9.8.2004 9:39

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 9.8.2004 13:55

Jos tuon pakoaukonsäätimen säätää sun ohjeiden mukaan väärin, niin piikittääkö toi edelleen samalla tavalla? Vai onko se sitten ylätehoista pois?
Aprilia RSV 1000 Mille
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 9.8.2004 14:45

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 10.8.2004 21:48

Löyty tuo vaihdevian syykin... Oli semmonen juttu vääntyny... kun on ne vaihderattaita liikuttelevat haarukat ja sitten siellä on se johon vaihdepolkimen akselin toisessa päässä olevat hampaat ja sitten se ratas... se missä se ratas on joka liikuttelee niitä haarukoita niin sen "lukitus" systeemi oli vääntyny ja sen takia ei vaihteet toiminu... tää siis pitää sitä pyöreetä juttua paikoillaan ettei se pääse pyörimään muuta kun vaihdetta vaihtaessa...


tossa on kuvakin siitä... (jos toi linkki ei toimi niin gallerista se löytyy... linkki on sinne)

http://www.motot.net/kuvat/displayimage ... 0540&pos=0
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 11.8.2004 8:01

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 11.8.2004 15:37

SMK kirjoitti:????
Munaaja!
Oleksä menny jollain spray:llä maalaileen noita muoveja??? Ei tuu kyllä ikinä pysyyn, tuleekin tosi hieno peli, mustaa, jossa punasia naarmuja!
Mutta muuten kyllä hieno peli. Toi rungon maalaus näyttää hyvältä idealta. Mutta olis tuohon saanut ihan aidotkin mustat muovit.
Ehkä kannattais vielä uusia ne etuputkien suojat, tosin niitäkin saa mustinakin, ihan samat kuin esim. Husabereissä, KTM:ssä.
Miks sulla on muuten katunakit siinä alla?


Itseasiassa olen... ja kyl sen tiedän ettei ne siinä pysy hyvin... ainakaan jos katuu tai vastaavaa... mutta ei nuo ainakaan painepesurilla vielä lähteny...

joo.. hommasin siihen tollaset kumit kun on noi ajot aika pitkälti asfaltilla ajoo... nyt kun sais sen kuntoon ni alan käymään koulussä sillä... vaikka eihän nuo nyt täysveriset katunakit ole...

kävi mielessä noitten etuputkien suojien maalaus mutta kun tarkemmin ajattelin ni ei siitä olis ollu mitään hyötyä koska ne kuitenkin hankaavat koko ajan ja se maali ei kestä semmosta... joten jätin sen tekemäti...

ja muoveista en tiennyt mutta tuskin olisin niitä ostanutkaan kun on sille tuulenohjaimellakin hintaa ihan tarpeeks... ja kun pitäs noita koulukirjojakin nyt alkaa osteleen... ja rahaa ole muutenkaan :)...

harmittaa vähäsen että hajos näille kuumille päiville... olis niin tehny mieli ajella...
Desmond Tutu
Liittynyt:
17.7.2004 22:39

ViestiKirjoittanut Desmond Tutu » 11.8.2004 17:33

Tääl esiintyy aika paljon TM:n kritisointia...
Tunnen tyypin joka omistaa Suomen tykeimmän vakio-CBR:n, don´t fuk with me.
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 11.8.2004 22:09

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
Larse
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.10.2003 23:54

ViestiKirjoittanut Larse » 11.8.2004 22:37

ja onkohan nää kritisoijat edes koittanu kyseistä vehjettä... itte ainakin ihastuin heti...