Samurai 200cc

läppis
Pyörä:
Yamaha yz 125 & GIZ 200cc & Tunturi SuperSport & Aprilia MX
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
26.8.2007 10:56

ViestiKirjoittanut läppis » 28.11.2009 18:15

jaffa kirjoitti:Mikäköhän on vialla, ku heti käynnistyksen jälkeen kierrokset on ihan tapissa? Seos ja tyhjäkäynti -ruuvien vääntely ei auta mtn. Luisti toimii eikä oo imuvuoto.


imuvuoto todennäköisesti
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 28.11.2009 18:20

Tai kaasuvaijeri on väärin kiristetty.
~Way of life.
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 28.11.2009 18:54

Oletko avannut kaasaria tarkastaakses luistin? Jos et niin tee se. Pelkkä kahvan vääntely ja luulo luistin liikkumisesta ei riitä. Omassa ex-enskassani meni samoin luisti jotenkin jumiin. Kahva pyöri, tosin hieman oudosti, mutta vasta luistin'kannen' avaus sai sen toimimaan taas..

Todella huono imukaulakin voi tuon tosiaan aiheuttaa. Onko käynnistäminen helppoa?
kuQimania.
Pyörä:
Suzuki pv
Liittynyt:
3.3.2007 0:21
^^

ViestiKirjoittanut kuQimania. » 3.1.2010 18:36

Mikäköhän vialla kun samurai ei pelaa kunnolla,kun yläkierroksilla ei toimi kunnolla
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 3.1.2010 23:45

kuQimania. kirjoitti:Mikäköhän vialla kun samurai ei pelaa kunnolla,kun yläkierroksilla ei toimi kunnolla


Vähän turhaa ruveta listaamaan jäätävän pitää mahdollista vika listaa tähän kun viasta on nuin vähän tietoo. video auttais paljon, lisätieto karsis mahollisesti listaa paljon, mutta alota tulpan vaiholla, venttiilien säätämisellä ja kaasarin putsaamisella.
huotarinen
Liittynyt:
7.2.2010 19:12

ViestiKirjoittanut huotarinen » 13.2.2010 12:43

noissa kuulemma kaikissa loppuu sytytys kesken, eli pitäisi vaihtaa sytkäboksi ym. jotta toimis kunnolla. sain vinkin että vaihtaa syöttöpumpullisen kaasarin tilalle niin johan toimii
aksutus
Pyörä:
Yamaha yz 250 ´84
Liittynyt:
30.9.2008 18:54

ViestiKirjoittanut aksutus » 13.2.2010 21:18

kuQimania. kirjoitti:Mikäköhän vialla kun samurai ei pelaa kunnolla,kun yläkierroksilla ei toimi kunnolla


Jos noissa on sama mylly ku 200cc comanchessa niin vika voisi olla liian tukkoisessa ilmanputsarissa?
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 13.2.2010 21:41

Sen mitä nyt on tullut samurailla rällättyä niin ei ne kierrä. Varmaan just se sytkäboksi, varmaan kestävyyden takia.
Pohjolan äija
Pyörä:
Yamaha yz 250, Masai db 50, Atv 200cc, 110cc
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
21.12.2009 16:21

ViestiKirjoittanut Pohjolan äija » 13.2.2010 22:03

Nuohan pitäisi rakentaa oikeen alavääntöisiksi ja enskaamaan 8) Vai oliko tämä se ilmajäähymalli?
huotarinen
Liittynyt:
7.2.2010 19:12

ViestiKirjoittanut huotarinen » 14.2.2010 15:31

noissa on sama kone kuin tusconissa eli varaosat saa kaikki motorpowerista. kysyin heiltä asiasta ja sanoivat että on ihan perusvika joka on jo käytännössä uusissakin vehkeissä. sanoivat että loppuu nokka ja sytytys kesken. toinen kilpaa ajava endurokuski sanoi että kun vaihtaa tilalle syöttöpumpullisen kaasarin niin viat loppuu. kyllä näillä pääsee mettässä hyvinkin ja vääntöö löytyy riittävästi jopa tälläisen 110kg:n tarpeisiin
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 15.2.2010 1:53

Sytkän vaihto auttaa max. 500rpm, alka akummiskin venajouset laahata ja se on siinä - onneks nostot ei oo isompia, niin loppuu rundit ennen kuin osuu mäntään. Eli jos meinaa saada enempi rundeja, tarvii vaihtaa ensin venojen jouset ja vasta sit alkaa kaivaa nenää nokka-asialla.
Hukkaa ny Janne vaan se raato pois, hommaa tilalle jotain millä voi ajaakin = unohda nyt nää vitun höpötykset jostain kierroksista ja AJA VAAN, USEEMMIN, PIDEMPÄÄN, LUOVUTTAMATTA!
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
huotarinen
Liittynyt:
7.2.2010 19:12

ViestiKirjoittanut huotarinen » 15.2.2010 13:28

hukkaan, hukkaan heti kun joku ostaa. sen jälkeen näät mettässä enään mun takaraivon
Af1_1991
Pyörä:
Aprilia Af1
Liittynyt:
4.9.2009 19:40

ViestiKirjoittanut Af1_1991 » 15.2.2010 16:08

kestäiskö samurai 200cc harraste käyttöö suunnillee vuoden verran`? ku pitäs saada joku pyörä alle ku alotan ja samurai näyttää sen verran halvalt lelult...
ron80
Pyörä:
Ktm 250sx 2002
Liittynyt:
22.12.2007 15:45

ViestiKirjoittanut ron80 » 18.2.2010 22:51

alezy kirjoitti:kestäiskö samurai 200cc harraste käyttöö suunnillee vuoden verran`? ku pitäs saada joku pyörä alle ku alotan ja samurai näyttää sen verran halvalt lelult...


Kannattaa säästää hiukan lisää ja ostaa kunnon pyörä kerralla.
Itse tein tuon virheen ja katunut sitä pitkään..

Ostin Skyteam 200cc ja /rakentelin /vaihtelin siihen uutena vaikka mitä,
mutta ei ne kestä ku mökkitie ajoa.ja sitä kyllästyy siihen tehottomuuteen.

Niillä rahoilla jotka laitoin tuohon niin olisin ostanut vaikka minkä pyörän,ja säästynyt monelta harmilta

Nyt sitten ostin tuon 250cc 2t ja en ole katunut päivääkään,helpottunut olo on ku ei tarvi ropata sitä kiina ihmettä.
aksutus
Pyörä:
Yamaha yz 250 ´84
Liittynyt:
30.9.2008 18:54

ViestiKirjoittanut aksutus » 19.2.2010 0:02

alezy kirjoitti:kestäiskö samurai 200cc harraste käyttöö suunnillee vuoden verran`? ku pitäs saada joku pyörä alle ku alotan ja samurai näyttää sen verran halvalt lelult...


Henkilökohtaisesti ostaisin ennemmin vaikka viritetyn pv:n ku samurai200cc.

Jos tuo vaikka tontun maksaa, niin sillä rahalla saat tosi hyvän japsikrossin verrattuna uuteen kinuskiin.