Tossa ikäluokassa et saa mihinkään peliin yhtä hyvin osia kuin temmiin!
Mutta tolla budjetilla, oikeesti, riippuu täysin siitä mitä ajat, kinkkikin olis aikas kova sana.
Kummiskin kaudessa 100h enskaa saat takuulla laittaa uudenkarheeseenkin 1500e (jos järkevästi laitat, eli ajat tiivisteyillä ketjuilla ja käytät paljon biltsun halpaa ketjurasvaa, ajat pehemillä paloilla sen sijaan, että uusit jarrulevyt ketaalleen per palat, vaihdat öljyjä, psest ja öljyyt suodattimen aina ku paskanen...) ja noin vanhana menee äkkiä eka kuukauden aikana tonni. Jos hyvällä haluta ajaa, etkä väkisin tekohengittämällä kisapeliä, joka ei miltään osin enää toimi kunnolla... ellet, kinkki on selkeesti parempi valinta, kunhan on 18/21".
Jos jostais sais jonkun koneestaan korkanneen ton ikäsen, joka olis muuten huollettu, lykkäis siihen kinkkikoneen jotain n. 250cc ilmajäähyn, sais iskarit, rungon ja aika huoltovapaan ja varman motin samassa paketissa. Mut laiskoja ne on, siinä kun KMX:kin. Tosin alhaväännöllä noi koneet puhuttelee paremmin kuin suurin osa saman kokosista kisanelareista.