Kawasaki Kx

33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 18.4.2010 10:51

Koitas tuolta, vaatinee tosin rekisteröinnin.. noin 15sek googletuksen tulos

http://www.pdfoo.com/motorcycle-manual/ ... 8-pdf.html
Juhzi
Liittynyt:
19.4.2010 20:52

ViestiKirjoittanut Juhzi » 19.4.2010 21:07

Mitähän vuosimallia tämä mahtaa olla, entinen omistaja sanoi että ehkä -87. Mutta varmaanki vanhempi? Pitäs alkaa osia tilaileen. On muuten minun eka 2pyöränen moottorivehe.
http://i207.photobucket.com/albums/bb19 ... 010016.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb19 ... 010017.jpg
$apa
Pyörä:
Yamaha XT-125 smoto, Peugeot xps 50 enska ja suzuki pv50
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
29.10.2008 19:38

ViestiKirjoittanut $apa » 19.4.2010 21:12

en oo iha varma mut oisko joku 85-86?
Juhzi
Liittynyt:
19.4.2010 20:52

ViestiKirjoittanut Juhzi » 19.4.2010 22:00

pitäs sylinteri ja vähän muutaki saaha...onko tuossa vielä sama kone http://www.facebook.com/?ref=home#!/pho ... 1233296715 lähtis renkaitten hinnalla
KaMiKaXe
Liittynyt:
16.12.2009 12:24
Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut KaMiKaXe » 20.4.2010 11:12

90% varmuudella -85 KX80. Toinen vaihtoehto on -84 mutta siinä on pieniä eroja jo tuohon. Uudempi ei ole
kwaak
Liittynyt:
7.12.2009 22:31

ViestiKirjoittanut kwaak » 20.4.2010 21:57

Ostin talvella kawan 125cc -03 ja nyt tarvis saada tietää jotain kesä säätöjä kun ei vanha omistaja muistanut. Millasia porukalla on ollut harraste enskassa ja silloin tällöin rossi radalla?
Tsouni-
Pyörä:
RS 125 -05 + Honda CR125 -98 + PV -86
Liittynyt:
26.4.2009 18:42

ViestiKirjoittanut Tsouni- » 21.4.2010 14:38

Sellanen kysymys olisi, että onko tossa KMX:sässä ja tässä KX:sässä sama CDI boxi? Ite oon ostamassa tollasta KMX:ää, mutta siinä se ei toimi joten tarvis vaihtaa. :|
*Ostakaa hyvä RS pois pölyttymästä! http://www.nettimoto.com/aprilia/rs/1284206*
Juhzi
Liittynyt:
19.4.2010 20:52

ViestiKirjoittanut Juhzi » 22.4.2010 17:14

ostetaan hyväkuntoinen kx 80 sylinteri vm 81-85
Nimetön
Pyörä:
77cc & 250cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.10.2004 16:45

ViestiKirjoittanut Nimetön » 25.4.2010 2:07

Lisäilin galleriaan muutamia kuvia pienestä Kawa rojektista...

Mutta ettei menis ihan offtopikiksi nii osaako joku sanoa miksi joku viimeomistajista tehny kaasariin nipan "imutorven" kohalle. Siitä lähtee letku mikä ei mene minnekkään (?)... Kaasutin on Keihin PWK 38mm.
If speed kills, prepare to die!
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 25.4.2010 10:45

Nimetön kirjoitti:Lisäilin galleriaan muutamia kuvia pienestä Kawa rojektista...

Mutta ettei menis ihan offtopikiksi nii osaako joku sanoa miksi joku viimeomistajista tehny kaasariin nipan "imutorven" kohalle. Siitä lähtee letku mikä ei mene minnekkään (?)... Kaasutin on Keihin PWK 38mm.


Olisko kuvaa tuosta "virityksestä", Keihinissä menee noita letkuja muutenkin ristiin rastiin nin man perusteellisen paljon...
läppis
Pyörä:
Yamaha yz 125 & GIZ 200cc & Tunturi SuperSport & Aprilia MX
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
26.8.2007 10:56

ViestiKirjoittanut läppis » 25.4.2010 13:43

Nimetön kirjoitti:Lisäilin galleriaan muutamia kuvia pienestä Kawa rojektista...

Mutta ettei menis ihan offtopikiksi nii osaako joku sanoa miksi joku viimeomistajista tehny kaasariin nipan "imutorven" kohalle. Siitä lähtee letku mikä ei mene minnekkään (?)... Kaasutin on Keihin PWK 38mm.


Joku koittanut laittaa tuorevoitelua tai boost-botlea huonolla menestyksellä?
kari88
Liittynyt:
19.2.2010 13:46

ViestiKirjoittanut kari88 » 25.4.2010 13:59

Terzi99 kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:

Olisko kellään villiä veikkausta viasta kun ei pysy enää kakkos vaihde päällä täyskaasukiihdytyksessä. Kyseessä KX 125 vm-85 Rattaat vaiko siirtäjä kulunut?


Mulla sama vika ja motti nyt auki. Rattaissa ei mitään erikoista kulumaa hampaissa ja siirtäjiä en osaa katsoa niin vähän pyörien vaihteiston kanssa räplänneenä. Eli jos joku osais valaista muakin :)


Hammaspyörien kytkentätapit kuluneet tai pyöristyneet.



No niin motti oli levällään ja tapit sielä oli pyöreänä. Alakerta on kasattu ja siitä päästään seuraavaan ongelmaan, mistä mäntä? pytyssä naarmuja ja kulumaa, tarkoitus porauttaa se mutta pytty on jo koossa 56mm ja siitä pitäisi siis suurentaa. suurin koko mitä äkkiseltään löytyi mäntää on 55.97. Millaisilla välyksillä tuollaiset yleensä on kun vanhasta männästä ei saanut oikein tarkkaa tietoa kun joka suunnasta mitaten heittoa oli aika paljon. Mikä poraus olisi hyvä tuolle 55.97
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 26.4.2010 19:42

Tuos Kawasakia kokosin ja kytkintä kootessa huomasin et yks massalevy oli nätisti murtunu poikki vain yhdestä kohtaa. Nopean google-haun seurauksena ei näyttäis kun saavan kokonaisia sarjoja, ei yksittäistä levyä. Levyt on kyllä tuoreita viime kesältä ja ajo on ollut kohtuu vähäistä. Talvellakin pari hassua tuntia. Ettei sen puoleen sarjaa tarvisi vielä..

Meneeköhän ihan noin murtuneena vain takaisin mottiin vai onko huono paikka säästää rahaa? Uusii sitten kunnolla kesällä taas koko sarjan jos tarvii. Kuitenkin paloja ei ole levystä irronnut ja eihän kytkimen liike niinkään 'levitä' niitä levyjä jolloin halkeamasta olisi haittaa.. :roll:
pmc
Pyörä:
YZ250F + YZ250
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
29.3.2009 12:07

ViestiKirjoittanut pmc » 26.4.2010 19:49

samuli91 kirjoitti:Tuos Kawasakia kokosin ja kytkintä kootessa huomasin et yks massalevy oli nätisti murtunu poikki vain yhdestä kohtaa. Nopean google-haun seurauksena ei näyttäis kun saavan kokonaisia sarjoja, ei yksittäistä levyä. Levyt on kyllä tuoreita viime kesältä ja ajo on ollut kohtuu vähäistä. Talvellakin pari hassua tuntia. Ettei sen puoleen sarjaa tarvisi vielä..

Meneeköhän ihan noin murtuneena vain takaisin mottiin vai onko huono paikka säästää rahaa? Uusii sitten kunnolla kesällä taas koko sarjan jos tarvii. Kuitenkin paloja ei ole levystä irronnut ja eihän kytkimen liike niinkään 'levitä' niitä levyjä jolloin halkeamasta olisi haittaa.. :roll:

Ei missään nimessä rikkinäistä levyä koneeseen. Se rikkoo vain koko kytkimen. Alkuperäisiä levyjä saa ostettua yksitellen ja monesti ne on laadultaan parempia kuin tarvikelevyt.
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 27.4.2010 9:03

pmc kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:Tuos Kawasakia kokosin ja kytkintä kootessa huomasin et yks massalevy oli nätisti murtunu poikki vain yhdestä kohtaa. Nopean google-haun seurauksena ei näyttäis kun saavan kokonaisia sarjoja, ei yksittäistä levyä. Levyt on kyllä tuoreita viime kesältä ja ajo on ollut kohtuu vähäistä. Talvellakin pari hassua tuntia. Ettei sen puoleen sarjaa tarvisi vielä..

Meneeköhän ihan noin murtuneena vain takaisin mottiin vai onko huono paikka säästää rahaa? Uusii sitten kunnolla kesällä taas koko sarjan jos tarvii. Kuitenkin paloja ei ole levystä irronnut ja eihän kytkimen liike niinkään 'levitä' niitä levyjä jolloin halkeamasta olisi haittaa.. :roll:

Ei missään nimessä rikkinäistä levyä koneeseen. Se rikkoo vain koko kytkimen. Alkuperäisiä levyjä saa ostettua yksitellen ja monesti ne on laadultaan parempia kuin tarvikelevyt.


No hyvä kuulla tämä ennen mitään pahempaa kämmiä sit kootessa. Osaatko nettisivua sanoa mistä saisi yksittäisiä levyjä? Vai pitääkö vain lähimmistä moto-liikkeistä kysellä? :)