http://www.pdfoo.com/motorcycle-manual/ ... 8-pdf.html
Nimetön kirjoitti:Lisäilin galleriaan muutamia kuvia pienestä Kawa rojektista...
Mutta ettei menis ihan offtopikiksi nii osaako joku sanoa miksi joku viimeomistajista tehny kaasariin nipan "imutorven" kohalle. Siitä lähtee letku mikä ei mene minnekkään (?)... Kaasutin on Keihin PWK 38mm.
Nimetön kirjoitti:Lisäilin galleriaan muutamia kuvia pienestä Kawa rojektista...
Mutta ettei menis ihan offtopikiksi nii osaako joku sanoa miksi joku viimeomistajista tehny kaasariin nipan "imutorven" kohalle. Siitä lähtee letku mikä ei mene minnekkään (?)... Kaasutin on Keihin PWK 38mm.
Terzi99 kirjoitti:samuli91 kirjoitti:Olisko kellään villiä veikkausta viasta kun ei pysy enää kakkos vaihde päällä täyskaasukiihdytyksessä. Kyseessä KX 125 vm-85 Rattaat vaiko siirtäjä kulunut?
Mulla sama vika ja motti nyt auki. Rattaissa ei mitään erikoista kulumaa hampaissa ja siirtäjiä en osaa katsoa niin vähän pyörien vaihteiston kanssa räplänneenä. Eli jos joku osais valaista muakin
Hammaspyörien kytkentätapit kuluneet tai pyöristyneet.
samuli91 kirjoitti:Tuos Kawasakia kokosin ja kytkintä kootessa huomasin et yks massalevy oli nätisti murtunu poikki vain yhdestä kohtaa. Nopean google-haun seurauksena ei näyttäis kun saavan kokonaisia sarjoja, ei yksittäistä levyä. Levyt on kyllä tuoreita viime kesältä ja ajo on ollut kohtuu vähäistä. Talvellakin pari hassua tuntia. Ettei sen puoleen sarjaa tarvisi vielä..
Meneeköhän ihan noin murtuneena vain takaisin mottiin vai onko huono paikka säästää rahaa? Uusii sitten kunnolla kesällä taas koko sarjan jos tarvii. Kuitenkin paloja ei ole levystä irronnut ja eihän kytkimen liike niinkään 'levitä' niitä levyjä jolloin halkeamasta olisi haittaa..
pmc kirjoitti:samuli91 kirjoitti:Tuos Kawasakia kokosin ja kytkintä kootessa huomasin et yks massalevy oli nätisti murtunu poikki vain yhdestä kohtaa. Nopean google-haun seurauksena ei näyttäis kun saavan kokonaisia sarjoja, ei yksittäistä levyä. Levyt on kyllä tuoreita viime kesältä ja ajo on ollut kohtuu vähäistä. Talvellakin pari hassua tuntia. Ettei sen puoleen sarjaa tarvisi vielä..
Meneeköhän ihan noin murtuneena vain takaisin mottiin vai onko huono paikka säästää rahaa? Uusii sitten kunnolla kesällä taas koko sarjan jos tarvii. Kuitenkin paloja ei ole levystä irronnut ja eihän kytkimen liike niinkään 'levitä' niitä levyjä jolloin halkeamasta olisi haittaa..
Ei missään nimessä rikkinäistä levyä koneeseen. Se rikkoo vain koko kytkimen. Alkuperäisiä levyjä saa ostettua yksitellen ja monesti ne on laadultaan parempia kuin tarvikelevyt.