Elikkäs siis venttiilit ottivat mäntään kiinni. nokkapukki oli kiristetty liian tiukkaan, imupuolen nokka-akseli junttasi kiinni ja ratas pääsi pyörähtämään ,eli jako meni pieleen.
Nyt olen vaihtanut siihen venttiilit,imunokan, nokkaketjun, männän, tiivisteet, stefat, runkolaakerit ym... nokka-pukki on käytetty koneistamolla työstettävänä että nokka pyörii hyvin pukissaan. venttiilivälykset on oikein. jako on oikein.
Ongelmana on nyt se että ei tule puristuksia tarpeeksi
Voisiko kansi mennä kieroon tuommoisesta kiinni leikkautumisesta, leikkautuminen tapahtui tyhjäkäynnillä. Vai mikä siinä nyt voisi enään olla ongelmana?
Vai avittaako tuo pako_nokassa oleva puolipuristin niin paljon ettei puristuspainemittari näytä kun 3bar?