No mä ajoin niillä 3->16h välin, kolmeen kertaan jouduin kiristään ja ihmettelin, koska ikinä ei X-rinkuleilla ole tarvinnut kiristää kuin kerran eka ajokerran jälkeen ja joskus ihan satunnaisesti lähinnä jonkun Sakun kisan tms. jälkeen. Huomasin vaan, että helvetti mulla on rattaat kulunu ja äkkiä ne paskat pois. Niillä rattailla pääs sitten O-Reginoilla 50-60h asti. Seuraavilla orkkis rattailla menis vieläkin, mutta takaratas sai pahan vääntymän ja kerkisi kulua kyljestä ennen kuin huomasin sitä.
Ja tuossa Skaissa mulla on ne Reginan 428-O-rinkulit, sillä on ajettu nyt hiukka päälle 100h ja nuo ketjut on sentään aikas hepposet (murtolujuus 2/3 520 vastaavasta) ton Skain väännölle. n. 90h on ollu sama takarataskin ja vaikka onkin terästä, niin ei kestäisi huonolla ketjulla. Eturattaita on jo toinen menossa, mutta kuten sanottu, niin on tohon kokoon ja aika kevyttä kamaa.
Ja reginan O-rengasketjua saa muuten sitten ihan 1kN sisään metrikamanakin, ovh. on n. 70% mopoketjuista, joten hyvillä suhteilla laakeriliikkeeseen säästää puolet ketjukuluissa.