Suzuki RM

roopeli
Pyörä:
Suzuki rm 125, Rieju RR 50
Liittynyt:
20.7.2009 19:40

ViestiKirjoittanut roopeli » 28.7.2009 0:23

tänään soitettiin tuonne motomasterille mistä tilattiin staattorikin, niin se sano se myyjä että siinä cdi poksissa on semmonen alhasten- ja yläkierrosten puoli, tai jotenki nuin, niin epäili että se alakierrosten puoli on menny mykäksi. Että siksi ei lähe käyntiin ku autolla vetämällä ja ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan. ja tulppaki on sitte oikea... tilattiin sitten se cdi poksi, 200 makso.
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 29.7.2009 15:17

Ohhoh, rämässä ei kakkos(2) vaihde pysyny päällä, hetiku pyörä otti tehopiikkiä niin pamahti vapaalle tai suoraan kolmoselle vaihde, nyt on toi motti auki eikä ollu kumpikaan ratas paskana, siirtäjä on ehjä. missä vika? Joku siirtäjä oli kuulemma ollu kyllä kovaa kiinni siellä ettei meinannu irti lähtee voisko vika olla siinä?
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 29.7.2009 16:25

kytkentä hampaat ei tarvi olla ku hieman pyöristyneet nii ei enää pykälä pysy päällä..
Suiza_88
Pyörä:
Pv74, MH74, WR144
Paikkakunta:
Pietarsaari
Liittynyt:
10.4.2008 18:07

ViestiKirjoittanut Suiza_88 » 30.7.2009 22:10

Ostin Stormilta Motorexin 2t öljyä, niin siinä lukee että saa laittaa KORKEINTAAN 1% öljyö, kun taas ohjekirjassa sanotaan että pitäisi käyttää vähintään ~3%. Eli mitä pitäis uskoa?
Tarjoilkaa WR125 sylinteriä!
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 30.7.2009 23:51

2,5% on hyvä seos, 3 savuttaa jo mulla jonkunverran
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 31.7.2009 8:14

Suiza_88 kirjoitti:Ostin Stormilta Motorexin 2t öljyä, niin siinä lukee että saa laittaa KORKEINTAAN 1% öljyö, kun taas ohjekirjassa sanotaan että pitäisi käyttää vähintään ~3%. Eli mitä pitäis uskoa?
1,5-2% riittää tolla öljyllä hyvin
ranne putos..
RedRider
Pyörä:
KX 250 -03 & YCF 150 Classic 2012
Paikkakunta:
Tku
Liittynyt:
19.3.2002 10:25

ViestiKirjoittanut RedRider » 31.7.2009 10:43

1-2 % riittää tuolla Motorexilla, kokeilin 3% ensin niin oli ihan tukossa ja räki öljyä putkesta.
Faber
Pyörä:
YZ125 1999
Liittynyt:
25.9.2007 9:16

ViestiKirjoittanut Faber » 3.8.2009 11:50

Faber kirjoitti:Mitkä on RM250 vm. 95 vakiosuuttimet? Tyhjäkäynti ja pääsuutin.


Onko tietoa?
rä-xä
Liittynyt:
17.3.2007 10:57

ViestiKirjoittanut rä-xä » 3.8.2009 16:51

Onko 2004-2007 vuosien rm 125 minkälaisia tyyppivikoja tai heikkouksia?
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 3.8.2009 17:41

rä-xä kirjoitti:Onko 2004-2007 vuosien rm 125 minkälaisia tyyppivikoja tai heikkouksia?


Pitää kovaa ääntä ja haisee.
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Suiza_88
Pyörä:
Pv74, MH74, WR144
Paikkakunta:
Pietarsaari
Liittynyt:
10.4.2008 18:07

ViestiKirjoittanut Suiza_88 » 3.8.2009 22:41

Miten etuvanne irtoaa tollasessa RM125 -02? kaikki ruuvit on löysätty mutta e liiku.
Tarjoilkaa WR125 sylinteriä!
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 3.8.2009 23:44

Suiza_88 kirjoitti:Miten etuvanne irtoaa tollasessa RM125 -02? kaikki ruuvit on löysätty mutta e liiku.

Ensin pyörität sen akselin päässä olevan mutterin pois, sen jälkeen kummastakin pumpusta 2pulttia irti ja vedät akselin poies. Näin pitäs onnistua, mutta jos sulla on kovin kulunu jarrulevy niin saattaa palat olla levyjen urissa senverran tiukasti, ettei vanne pääse tippumaan pois.
~Way of life.
-N1K1-
Liittynyt:
24.10.2008 11:51
Suzuki rm 80

ViestiKirjoittanut -N1K1- » 4.8.2009 10:24

Joo vedin tossa eilen radalla lähtöjä niin huomasin kun pistää kaasun pohjaa jää röpöttämään ? missä voisi olla vika ?
JP1305
Pyörä:
KTM EXC 300 '12
Liittynyt:
24.6.2006 16:58

ViestiKirjoittanut JP1305 » 4.8.2009 19:04

Liian iso pääsuutin.
Otris
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
21.3.2009 17:08

ViestiKirjoittanut Otris » 5.8.2009 12:00

Kertokaas viisaammat että mistä kannattaisi etsiä vikaa. Eli koneesta kuuluu jännä mekaaninen napsaus. Napsaus ilmenee vain ajossa kun koneeseen "tyhjältä vedolta" pistää vetoa. Eli kun kone ei jarruta eikä vedä mutta kun vähän näpäyttää kaasua niin kuuluu tuo "napsaus". Voiko tuo kuulua pakoaukon säätimestä vai onko joku laakeri kenties entinen? Niin ja ääni kuuluu aika selvästi kuskin paikalle :) Pyörähän on tuo 250 RM -02.
Suzuki RM 250 -02