Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 12.12.2009 18:05

EVS Revo 5
Istuu hyvin, ei oo lämmin ja on edullinen.
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 12.12.2009 19:33

Oon joskus kattonut Allrightin luettelosta tota, selkäosa on vähän epäilyttävän olonen.
Pitäs ite kans hommata ens kaudelle uus hartiasuoja, meinasin ostaa tuon alpinestarsin version kun hinta on kohtuullinen ja näyttäis tosi hyvin istuvalta: http://www.dirtbikebitz.com/images/products/protection/STORM-MX-CHEST-BLACK-WHT.jpg
dtkx
Pyörä:
Honda Crf 250cc -08. Kawasaki Kx 250cc -04.Yamaha Yzf-r 125 -08
Paikkakunta:
Rantasalmi
Liittynyt:
9.6.2008 18:00

ViestiKirjoittanut dtkx » 14.12.2009 21:01

Tuli itselle hommattua viikonloppuna hondan crf 250ärrä vm -08. :P Kyllähän tuo on mukavalta peliltä tuntunut. :P Pitää vaan piikit ostaa niin tulis lisää pitoa ;)
-akrapovic-
Pyörä:
honda crf 250,suzuki pv,piaggio nrg
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
14.10.2009 20:08

ViestiKirjoittanut -akrapovic- » 15.12.2009 12:06

dtkx ni onks sulla siinä hondassa termostaatti et tarviiko semmosta hommata kun on syylärit teipattu ja isompi suutin? jos tarviit niitä piikki renkaita ni 200€ ois yhellä kaverilla iha uuden veroset ei oo piikkejä irronnu.
mankeli_
Liittynyt:
17.6.2008 22:34

ViestiKirjoittanut mankeli_ » 19.12.2009 16:29

missäköhän ois vika ku honda ei ota kierroksia ? alaalta lähtee vetää iha hyvin mut ei ota sit kunnolla kierroksia eikä pääse tehopiikille asti ees. ensin pelitti hyvin mutta kesken ajon tuli tollanen vika. pyörä siis 250cc cr 91
Kasipallo
Pyörä:
Suzuki RM 125
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
16.1.2009 17:28

ViestiKirjoittanut Kasipallo » 22.12.2009 23:06

Paljonko on polleja vuoden 06, 85cc cr:ssä?
jerwwe
Pyörä:
gixxer 1l
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
6.10.2007 13:33

ViestiKirjoittanut jerwwe » 23.12.2009 0:18

Kasipallo kirjoitti:Paljonko on polleja vuoden 06, 85cc cr:ssä?

Voi Urpo! Ei varmaa joka topikissa tarvi kysyä samaa. Jos jäi jtn vielä epäselväks nii kato tuolta www.leguidevert.com
125cc'07
Pyörä:
Husq sm 2010, Honda CR125R
Liittynyt:
17.6.2008 17:01

ViestiKirjoittanut 125cc'07 » 23.12.2009 19:28

Kuullostaisko seuraavat säädöt hyviltä ettei ole aivan liian laihat ennen kun suuttimia hommaa, nykyset vie tulppia 2.5% seoksilla (Castrol TTS).
Pääsuutin: 420
Slow jet: 50
Neula: 2 ylhäältä (vakio neula)
Ilmaruuvi: 1 ½


Nyt paikalla on vakiosuuttimet eli Main Jet 530, Slow Jet 55, Needle pos.3, Air screw opening 1-3/4.

Pyörä 2007 CR 125.
Kiitos!
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 23.12.2009 19:50

Miltä alueelta se käy liian rikkaalla? Siitähän ne säädöt riippuvat. Talveksi en kyllä vakiosäädöistä laihentaisi.
125cc'07
Pyörä:
Husq sm 2010, Honda CR125R
Liittynyt:
17.6.2008 17:01

ViestiKirjoittanut 125cc'07 » 23.12.2009 19:55

Alhaalta ja keskeltä ja sieltä pätkii myös hieman, ylhäältä tuntuu olevan aika ok
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 23.12.2009 19:57

Laihenna sitten vain alapäätä. Outoa vaan jos pyörä on muuten vakio.
125cc'07
Pyörä:
Husq sm 2010, Honda CR125R
Liittynyt:
17.6.2008 17:01

ViestiKirjoittanut 125cc'07 » 23.12.2009 20:01

Kuulemma Honda laittaa todella paksut suuttimet jo vakiona eikä niillä paljoa ajella ennenkuin tulppa pimenee.
Vastaako slow jet tyhjäkäynti suutinta?
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 23.12.2009 20:06

Slow jet on tyhjäkäyntisuutin. Noissa uudemmissa Mikunilla olevissa Hondissa on ollut säädöt vakiona lähinnä laihanpuoleiset.
125cc'07
Pyörä:
Husq sm 2010, Honda CR125R
Liittynyt:
17.6.2008 17:01

ViestiKirjoittanut 125cc'07 » 23.12.2009 20:13

Googlen perusteella aivanpäinvastoin :lol:
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 23.12.2009 20:17

Jos herra googletin tietää niin älä kysele. Käytettyjen pyörien kohdalla pitää vaan olla aika tarkkana kun ei tiedä mitä on tehty ja mitä vaihdeltu. Pienet asiat vaikuttavat kummasti seoksiin.