No tyhjäkäyntiä väännetään tietty isommalle siitä tyhjäkäynninsäätöruuvista (musta muovimötikkä jota ruuvataan sormin, kaasarin etualakulmassa).
Jos seos on pielessä, niin ensin seosruuvista (säätöalue noin 0,5-2,5 kierrosta pohjasta) voi kokeilla vaikuttaako mitään ja mihin suuntaan. Seosruuvi on siis siinä pohjapropun edessä ja tosi perseestä säätää jos ei ole vaihtanut sitä sormin säädettävään. Jos seosruuvi ei riitä, sitten tyhjäkäyntisuuttimen kimppuun(seosruuvi on käytännössä tyhjäkäyntisuuttimen hienosäätö).
Tuolta:
http://www.yamaha-motor.com/sport/parts/home.aspxkun etsit -04 YZ450F niin "CARBURETOR"-kuvassa tk-ruuvi on osa 43 ja seosruuvi 61 (hämäävässä paikassa kuvassa, se tulee kyllä kohokammiosta läpi). TK-suutin on 20.