Otris kirjoitti:Itsellänikin on pieni epäilys ettei tuossa omassani (-02 250) oikein kaikki ole kohdallaan. Tuntuu puuttuvan jotain tehoista. Miten tuon pakoaukonsäätimen saa tarkistettua helpommin? Tai sitten ehdin jo tottumaan edellisen pyörän tehoihin
Mä en tiedä onko sulla samanlainen pakoaukonsäädin kun mulla, mutta ite viime yönä tutkin ja huomasin että vasemmalla puolella sylinteriä on pakoaukonsäätimen kiristys ilmeisesti eli saa säädettyä herkemmälle yms. ??? ja jos sen säädön kääntää vastapäivään niin säädin on koko aika auki niin silloin pitäs tehot löytyä ylhäältä jos on säätimestä kiinni. Kannattaa kyllä ottaa putki irti ja katsoa että on varmasti auki asennossa kun siinä ei mene kun 2 minuuttia.
ammattilaiset saa toki neuvoa enempi nää mitä ite kirjottelin on lähinnä omia havaintoja viime yöltä kello 4 abaut.
Tietysti kannattaa katsoa sylinterin oikealta puolelta säätimen tarkistusaukosta että onko kammet yms paikoillaa ettei ne ole vioittunut tai jotain.