aiempi -08 SX-F450 oli liian tehokas ja raskas ajettava, joten tänään tuli tilalle -09 YZ250F.
piikit alle ja lauantaina testailemaan kuinka se kevyempi pyörä taittuu
250 (tai 300) tahdeista riippumatta,ja jos metsään mahdollisimman valmista pyörää oot vailla nii osta eurooppalainen merkki.Ismo_Laitela kirjoitti:Mitäs pyörää porukat suosittelevat täällä mettäpoluille ym harrasteajeluun? Kun tuo tämänhetkinen nelari on turhan äkänen ja raskas tollaseen touhuun. Lähinnä tuota 250cc 2/4t tai ehkä 150 2t pyöriä olen meinannut ni kertookaas millaisia pelejä nuo on? Jos vaikka tuohon 450 härveliin vertaa
motocrossman125 kirjoitti:Mitä eroa on ktm sx 150 08-09-10. En löytänyt mistään niin päätin kysyä. Ainakin keula on eri värinen onko se keula muuten sama?
jonthu kirjoitti:Elikkä kumman ostaisin 250 4-t 2009 hondan vai 250 4-t KTM 2009? nopeita vastauksia kertokaa mielipiteenne ja kokemuksia.
jonthu kirjoitti:Elikkä kumman ostaisin 250 4-t 2009 hondan vai 250 4-t KTM 2009? nopeita vastauksia kertokaa mielipiteenne ja kokemuksia.
TimoZeus kirjoitti:Pyöränä varmaan aivan mahtava, mutta onko kuinka kestävä? Eikös tuo ole tehty hyvin pitkälti kakspuokkia suurentamalla eikä nelipuokkia pienentämällä? Ja ensimmäistä vuosikertaa vielä tämä 2011.
Itse olen kuintekin niin vähän ajanut, kunnon ajokokemusta radoilta on vain jokunen vuosi, joten luulen, että itselleni olisi enemmän hyötyä pienestäkin lisäkeveydestä kuin lisätehosta.
Ja onhan tuo aika paljon kalliimpikin kuin 250 sx-f.