Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 16.2.2010 23:34

FMF kirjoitti:CR 125 kastelee tulpan, mitä tuolle tekis? Pakoputkesta roiskii pikkasen öljyä.


Säädöt persiillään tahi putsari lumipölyssä. Tässä on saanut 250 ärränkin kanssa pyöritellä ruuveja kelien mukaan.
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53

ViestiKirjoittanut FMF » 17.2.2010 19:56

Mihis suuntaan tuota alkais sitten ruuvailemaan?
stage666
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
30.8.2005 12:40

ViestiKirjoittanut stage666 » 17.2.2010 22:35

Joko oot jo putsarin putsannu/tarkistanu? jos olet niin aavistuksen laihemmalle. moni prossasta seosta käytät?.
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 18.2.2010 0:00

FMF kirjoitti:Mihis suuntaan tuota alkais sitten ruuvailemaan?


Putsari ensin pesuun/sulatukseen & kuivaukseen, sitten voit lukaista "Rapakat" säätövinkit, joka on mielestäni hyvä aloittelijalle ja miksei vähän kokeneemmallekin.

http://www.rapakat.fi/artikkelit/h_kaas ... saadot.htm
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53

ViestiKirjoittanut FMF » 18.2.2010 21:24

Viikonloppuna saattaisin lähteä ajamaan. Pakkasta vajaa 20 astetta. Pystyykö tollasiin lukemiin lähteä noin vain vai pitääkö tuohon vääntää jotain sukkaa sylinterin ympärille yms? Mikä tulppa tohon kannattaa ostaa, B9EG näyttäis nyt olevan kiinni, onko tohon jotain muita vaihtoehtoja?
125cc'07
Pyörä:
Husq sm 2010, Honda CR125R
Liittynyt:
17.6.2008 17:01

ViestiKirjoittanut 125cc'07 » 18.2.2010 22:02

Kannattaa ostaa BR8EG, 8 lämpöarvoa voi piikkisessä hondassa käyttää kesälläkin, ja resistori pitäisi olla eli tuo R merkintä!
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53

ViestiKirjoittanut FMF » 18.2.2010 22:53

Eli siis onko tuo 8 kuumempi kuin 9? Mites tuo kylmyys, käykö kone liian kylmänä n. 15 asteen pakkasessa?

E: lämpöarvot selvis jo
125cc'07
Pyörä:
Husq sm 2010, Honda CR125R
Liittynyt:
17.6.2008 17:01

ViestiKirjoittanut 125cc'07 » 18.2.2010 22:59

Isommilla pakkasilla laita toisen syylärin eteen vaikka pahvin pala, ja kaasuttimenkin voi koittaa peittää jotenkin ettei se jäätyisi.
stage666
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
30.8.2005 12:40

ViestiKirjoittanut stage666 » 18.2.2010 23:41

125cc'07 kirjoitti:Isommilla pakkasilla laita toisen syylärin eteen vaikka pahvin pala, ja kaasuttimenkin voi koittaa peittää jotenkin ettei se jäätyisi.
Makuualusta on kyll hyvä tohon kaasarin peittämiseen.
Viil@ri
Pyörä:
Yamaha Yz 250 valkokilpi
Paikkakunta:
Tusby
Liittynyt:
24.3.2007 20:41

ViestiKirjoittanut Viil@ri » 4.3.2010 19:09

Onko kenelläkään ideoita mistä saisi 84-86 honda cr 125:n atac pakolähdön osia. uutena tai käytettynä
sklitva
Pyörä:
Honda CR 250 2007
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
6.7.2009 17:01

ViestiKirjoittanut sklitva » 30.3.2010 15:23

Moron

olis cr250 vm 2000 konerempan aika..

Olisko jollain hyvää kotikonstia kampuran irrottamiseen ja asentamiseen? ei kehtaisi hirmu tyyriitä työkaluja ostaa lohkojen erottamiseen jos sen homman saa tehtyä jollain kotikonstillakin..saako lohkot kammettua erilleen joinki fiksusti ilman että tuhoo tiivistepintoja?

toiseksi: onko männäntappi yleensä niin tiukassa että siihenki tarvis jonku ulosvetotyökalun..netistä kattelin huoltovideoita ja niissä käytettiin sellasta, aikanaan mopoa rempatessa männäntappi lähti irti ilman ulosvetimiä..

millasia kokemuksia löytyy proxin ja wisecon kampuraseteistä? semmonen taitais olla viksuin veto >hintaeroa pelkän kiertokangen vaihdon eduksi vain 40e..
"Jos asiat oikein huonosti menee,joutuu vittuun koulukotiin tai kadotukseen"

http://www.motot.net/galleria/kuva200614/

http://www.youtube.com/user/MrPilipsi/videos
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 1.4.2010 11:02

männäntappi lähtee ihan lyömällä pois sieltä. Itellä oli remppa kanssa tossa viime kesällä ja vaihdoin tollasen Wisecon setin sinne niin ihan hyvin on pelittäny jne.. Tiivisteet vaan kaikki uusiks samoin stefat jos oot kerran aukasemassa sitä. Ja kyllä sen saa iha kotikonstein irti kumivasaraa käyttäen ja vähän maalaisjärkeä :)
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
Motocross10
Liittynyt:
8.10.2009 18:32

ViestiKirjoittanut Motocross10 » 5.4.2010 20:08

Eli saakos noihin vähän vanhempiin Cr:iin uudempien Cr:ien katteet? Ja nyt siis puhutaan 95-97vm cr:istä, eli käykö noihin 00-04vm katteet?
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 5.4.2010 21:43

Mitä väliä?
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 5.4.2010 22:39

Täältä löytyy todella perusteelliset moottorin kokoamis ohjeet HPP pakoaukonmuuntimella varustettuihin 250cc 2T Hondiin (2001 ja sitä vanhemmat pyörät): http://twostrokemotocross.com/category/tech/

Ja motocross10:lle tiedoksi, että 00-04 mallin muoveista ei sovi mikään muu kuin etulokasuoja...
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw