Suzuki RM

J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 27.8.2009 18:54

Otris kirjoitti:Aika kirkkaalta tuokin näytti. Mistähän ihmeestä sellaisetkin laitteet kouvolan suunnilta löytäisi.

Eipä Kouvolassa niitä laitteita kellään ole. Sanoivat ettei tolle kannata mitään tehdä, korkeintaan itse nollapaineella pyöräyttää. Taidan pistää uuden Proxin vaan sisään.

Eikös tämä ole ihan orkkis kokoinen, eli 66,40? Minkä kokoinen kannattaisi laittaa sisälle kun eikö noista ollut jotain koko vaihtoehtoja? Wisecolta en löytänyt kuin tuon 66,40. Proxilla taasen löytyy 66,34 - 66,36.

Tuo on Wisecon mäntä, ja wiseco näyttää aina sen luvun sylinterin halkasijan mukaan. Näin itselle sanottiin. sama juttu mulla oli kun ostin wisecon niin siinä oli 66,40 ja ihmettelin että miten se mahtuu sinne kun vanha mäntä oli 66,36.. :) mutta siellä se nyt on ja toimii, ainakin nämä 5 h mitä on tullut ajettua :) Wisecon saa edullisimmin Duellin jälleenmyyjältä 130€.. ainakin itse sain :)
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
jesse83
Pyörä:
Suzuki RM 250 -99
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.8.2009 15:58

ViestiKirjoittanut jesse83 » 27.8.2009 19:24

Otris kirjoitti:Aika kirkkaalta tuokin näytti. Mistähän ihmeestä sellaisetkin laitteet kouvolan suunnilta löytäisi.

Eipä Kouvolassa niitä laitteita kellään ole. Sanoivat ettei tolle kannata mitään tehdä, korkeintaan itse nollapaineella pyöräyttää. Taidan pistää uuden Proxin vaan sisään.

Eikös tämä ole ihan orkkis kokoinen, eli 66,40? Minkä kokoinen kannattaisi laittaa sisälle kun eikö noista ollut jotain koko vaihtoehtoja? Wisecolta en löytänyt kuin tuon 66,40. Proxilla taasen löytyy 66,34 - 66,36.


Ite tänään tilasin uuden wisecon + hoonautus elikkä Kotkasta Crossi-pyörä liikkeestä eli siellä ainakin hoonataan myös.
Suzukin huollossa ei ottan oikeen mitään kantaa sylinterin mittaukseen eikä mihinkään joten menin sitten hondan liikkeeseen niin saan laitteet kuntoon eikä muuten ollut ensimmäinen kerta .
Viimeksi muokannut jesse83 päivämäärä 28.8.2009 12:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Otris
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
21.3.2009 17:08

ViestiKirjoittanut Otris » 27.8.2009 19:31

Vois kai sen Wisecon pistää tilaukseen. Täällä päin ainakin Moto Bike edustaa Duelia.

Nyt on Wiseco tilattu. Kyllä oli pakoaukonsäädin huonosti kasattu! Vasempi rulla ei ollut ollenkaan kääntätapissaan joten se ei ole pyörinyt ollenkaan ja sitten levy joka pitää isoa säädintä ja noiden rullien pyrittämistappeja paikoillaan, ei ollut ollenkaan kiinni. Lisäksi välykset oli säädetty väärään suuntaan :)
Suzuki RM 250 -02
jesse83
Pyörä:
Suzuki RM 250 -99
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.8.2009 15:58

ViestiKirjoittanut jesse83 » 29.8.2009 15:21

miten tunnistan onko 250cc 1999 rm:ssä valomahdollisuutta eli valopuolaa yms? etujarrulla ainakin näyttäs olevan katkasija eli saa piuhat kiinni jotta jarruvalo toimis?
Jay_|P
Pyörä:
crf 250r -08
Liittynyt:
15.6.2006 13:41

ViestiKirjoittanut Jay_|P » 29.8.2009 21:33

lähteekö vauhtipyörän takaa olevasta staattorista ylimääräsiä johtoja?
jesse83
Pyörä:
Suzuki RM 250 -99
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.8.2009 15:58

ViestiKirjoittanut jesse83 » 30.8.2009 1:19

Jay_|P kirjoitti:lähteekö vauhtipyörän takaa olevasta staattorista ylimääräsiä johtoja?


montako johtoa pitää lähteä?
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 30.8.2009 11:26

Kaks piuhaa menee CDI:n virransyötölle, 2 anturille. Voi mennä myös 2 kaasarille. Jos lähtee 6 piuhaa, avaa virtapää ja kato johdot mikä menee mihinkin. Voi olla, että käämitykseltä lähtee 4 piuhaa ja niistä kaks ei päädy sähkösarjassa mihinkään. Silloin niistä mittaat resistanssin ja mopon käydessä jännitteen tyhjänä. Näistä saa arvion kierrosmäärästä ja langan paksuudesta, josta edelleen voi arvioida millasta kuormaa kestäis tai paljonko antais ulos. Jos lähtee 2 piuhaa käämityksestä, siellä on tod näk vapaita napoja.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
jesse83
Pyörä:
Suzuki RM 250 -99
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.8.2009 15:58

ViestiKirjoittanut jesse83 » 30.8.2009 22:16

6 piuhaa lähtee ja kaasarille menee joitain 2 piuhaa mitähän nekin muuten tekee lämmittää sitä ettei jäädy?

Eli 6 piuhaa menee niin sanooko se vielä mitään että onko siinä valomahdollisuutta?
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 31.8.2009 0:40

Ei nyt tuu se termi mieleen, mutta joudut vaihtaan erilaisen kaasarin jotta saat sinne menevän tehon valokäyttöön.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Juski.
Pyörä:
Suzuki RM -03 & Suzuki PV -97
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
5.4.2006 19:02

ViestiKirjoittanut Juski. » 1.9.2009 16:34

Nyt oli sit aika pistää RM myyntiin, en haluis luopua mut pakko et saa auton. Ostakaa joku huippu pyörä! :)
KLIK!
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 1.9.2009 17:27

SMK) kirjoitti:Ei nyt tuu se termi mieleen, mutta joudut vaihtaan erilaisen kaasarin jotta saat sinne menevän tehon valokäyttöön.

Tarkoitat varmaan Powerjet-suutinta.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 1.9.2009 19:51

SMK) kirjoitti:Ei nyt tuu se termi mieleen, mutta joudut vaihtaan erilaisen kaasarin jotta saat sinne menevän tehon valokäyttöön.


Missä hymiöt, vai mikä juttu tää on. Rämässä kaasarille menee powerjet ohjaus ja tps-piuha. Vai mitä mä en tajua?
Allekirjoitus poistettu. *****
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 2.9.2009 1:01

Kiiton JM82, just se.
Ja uijui, just noin. Eli jos siihen heittää lorton kiinni, voi sen PJ:n ohjauksen heittää valoille. Muistaakseni boksi tarttee siltä kuitenkin signaalin, eli virta tartti ottaa miel. orkkis johtosarjan kautta. Toivottavasti en muistele väärää merkkiä/mallia, kyl se aukeis kun näkis ton nokkansa edessä. Japskeissa on kuitenkin kaikissa erilaiset liittimet ja värit, niin ne herättää aina oikeet muistot.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
jesse83
Pyörä:
Suzuki RM 250 -99
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.8.2009 15:58

ViestiKirjoittanut jesse83 » 2.9.2009 2:23

Heh kiitos vaan tiedoista tuo ei kyllä valottan oikee sitä että onko mun pyörässä valmiina valopuola eli mitenkä voin sen asian tarkistaa parhaiten? 6Kpl johtoja lähtee vauhtipyörän takaanta ja vaikuttas että niistä ei mikään jää ylimääräseksi eli ei olis valomahdollisuutta... Kuitenkin takalokarille menee sähköpiuha mikä ei ole kummastakaan päästä kiinni missään sekä etujarrulla on valokytkin ...
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 2.9.2009 7:01

SMK) kirjoitti:Kiiton JM82, just se.
Ja uijui, just noin. Eli jos siihen heittää lorton kiinni, voi sen PJ:n ohjauksen heittää valoille. Muistaakseni boksi tarttee siltä kuitenkin signaalin, eli virta tartti ottaa miel. orkkis johtosarjan kautta. Toivottavasti en muistele väärää merkkiä/mallia, kyl se aukeis kun näkis ton nokkansa edessä. Japskeissa on kuitenkin kaikissa erilaiset liittimet ja värit, niin ne herättää aina oikeet muistot.


Boxi ohjaa powerjettiä TPS signaalin ja sytkäkartan perusteella. Joten välistä siihen tulee virtaa, välistä ei?
Allekirjoitus poistettu. *****