FMF kirjoitti:CR 125 kastelee tulpan, mitä tuolle tekis? Pakoputkesta roiskii pikkasen öljyä.
Joo eli vieläkin sama ongelma. Kaaasuttimen olen aukaissut ja irrottanut suuttimet yms osat ja puhdistanut kaasuttimen. Suuttimet eivät olleet väärät ja oli muutenkin sellasissa säädöissä, että pitäis toimia. Ykkösellä lähtee käyntiin, mutta kun kaasua lähtee availemaan niin tulppa kastuu. Löpössä kolme prosenttia öljyä. Ei ota muutenkaan hirveän herkästi kierroksia. Ennen pystyin ajamaan n. parikymmentä minuuttia ennen kuin kastelee tulpan. Vika voi toki olla tulpassakin osittain, koska olen aina puhdistanut tulpan ja jo kerran kastuneella tulpalla lähtenyt ottamaan uusia yrityksiä. Sähkölaitteet on myös tsekattu, että toimii.
Tänään kokeilen astetta lämpimämmällä uudella tulpalla. Vai johtuisiko tämä siitä, että en ole päässyt ajamaan ollenkaan urku auki vaan lumen takia olen joutunut ensimmäiset kokeilut ajelemaan ihan körötellen ja kone olis jotenkin keräillyt sisuksiinsa bensaa ja kun kaasun avaa niin ne sieltä nousee ja tulpan kastelee? Kun eihän nämä periaatteessa ole tarkotettu tuommoseen köröttelyyn.