125cc'07 kirjoitti:hp199, mitä neulaa sä suosittelet? Varmaan vaihdan viel 420 ps tässä kun kelit ovat jo aika lämpimät.
Nettisäätäminen on kyllä maailman turhauttavinta touhua. Säädetään ihan maailman tappiin, eikä pelit soi. Sitten todennäköisesti joku ammattimies kävelee ohitte ja osoittaa sormellaan selkeän vian
Mutta. Nyt sitten joka asiaan täytyy liittää JOS
Ajatellaan pelin olevan kaikin puolin kunnossa ja suht vakio. Tekniikka ok, ei lommoja putkessa, vaimennin kunnossa, tuore kampuran stefa virtalaitteitten alla, läpät ehjät, ei ilmavuotoja, kaasarin hukkaputket ehjät ja auki, bensapinta kohdallaan, kaasarissa ei kulumavikoja, tulppa uusi.
Kun noi kaikki on kohdallaan ei ole mitään syytä miksei toi pelittäisi vakioneulalla. Neulan loveakaan ei oikeestaan tarttis säätää pykälää enempää, tyhjäkäyntisuutinkin pitäis riittää max kaks pykälää alkuperäistä pienempi, siis 45. Pääsuutinhan vaikuttaa vaan läheltä täyskaasun asentoa. Kannattaa myös muistaa, että säädöt eivät riipu kierroksista vaan kaasun asennosta.
Nämä siis pätevät jos pyörää käytetään siihen mihin se on tarkoitettu, siis crossin ajoon radalla.
Mutta. Jos. Käyttö onkin jotain ihan muuta. Jatkuvaa vedätystä pienillä kierroksilla. Silloin voisi kokeilla neulaa 6DGY 29-69 , sen kanssa vaan pitää sitten pitää kovemmassa ajossa varansa detonoinnin kanssa, riskinä on keskialueen laihuus joka erottuu kilinänä.
Oikeestaan sun täytys ettiä käsiis irl joku osaava kaveri joka osais vilkasta hiukan sitä sun peliäs. Osaava kaveri kyllä tietää sanoa kiekan ajettuaan mikä pelissä mättää