Yamaha YZ Topic

JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 19.11.2008 16:42

moottorinumeron kans soitat yamahacenteriin. 3sr alkuset on -90. Ei tolla välillä mitään isoo tainnu tapahtuu.
ChristianAir
Liittynyt:
19.11.2008 17:42

ViestiKirjoittanut ChristianAir » 19.11.2008 17:46

Onko kellään kokemuksia YZ 125 vm.2001:stä? Onko millanen pyörä ja onko 1800€ hyvä hinta? Kiitos!
SolidBop
Pyörä:
Suzuki GSR750 -12, Suzuki DR650SE -97, Yamaha YZ250F -03
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
3.12.2005 20:25

ViestiKirjoittanut SolidBop » 19.11.2008 18:44



Tilasin juuri kyseisen sylinterin siinä toivossa että sopisi, mutta ei saa sopimaan ilman kiertokangen vaihtoa ja läppärungon uusimista. YPVS venttiili luultavasti olisi mennyt vanhasta pytystä mutta sitten se varsi joka pyörittää sitä niin olisi jäänyt lyhyeksi ja YPVS kopasta olisi saanut vain muutamalla ruuvilla kiinni.
Hyviä varaosia YZ250 -91:
http://www.motot.net/talli/osat/id18636/
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 19.11.2008 23:52

ChristianAir kirjoitti:Onko kellään kokemuksia YZ 125 vm.2001:stä? Onko millanen pyörä ja onko 1800€ hyvä hinta? Kiitos!


Mulla on ollu 2kpl kyseisen mallin vekottimia. Ei muuta pahaa sanottavaa ku että kiksit tuppaa löystymään sellasiks lerpukoiks et välil tulee eteen ajaes. Putsarikoppa on myös mallia ilmava mut pahimmat aukot saa helposti tukittu vaahtomuovil.
Hinta riippuu ihan mist roikkuu, jos pyörä on paska nii riistohinta, jos kaikki kohallaa niin miksei.
Omani myin extra-kamoineen keväällä kaikin puolin kiitettäväs kunnos 2200€..
kosa^^
Pyörä:
Cagiva Mito & Yamaha yz
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
21.8.2006 13:33

ViestiKirjoittanut kosa^^ » 20.11.2008 17:40

JKY kirjoitti:moottorinumeron kans soitat yamahacenteriin. 3sr alkuset on -90. Ei tolla välillä mitään isoo tainnu tapahtuu.


Vähän tyhmä kysymys, mutta missä sen moottori numeron pitäisi olla? :lol:
Kun mielessäni oli että sen numeron pitäis olla siin koneen päällä? no tänään pitää valosammassa kyllä käydä kattomassa uusiksi :roll:
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51
yz

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 21.11.2008 14:26

mikähän mun yz80 on kun pistää kaasua niin booaa? ykkösellä toimii aika normaalisti mut kakkosella tai kolmosella kun pistää vähänkin kaasua pienemmillä kierroksilla niin boooo......... ihan kun bensa loppus mutta en tiiä sit tukehtuuko. pintakaasulla tai kytkimellä kun pistää nii pääsee sen booaus alueen yli mut ei oo kyllä normaalia. ja savuttaa niin perkeleesti :eek:

seuraavia oon kokeillu: kaasarin säätäminen(seos,tyhjäkäynti,neula)
kaasarin putsaus
ilmansuodatin kunnolla paikallaan eikä vuoda
ei imuvuotoja, ruuvit ja letkunkiristimet tiukasti kiinni
tulpan vaihtaminen

EDIT: vika selvis kun nostin neulaa, kävi siis liian laihalla
Nuuskis^
Pyörä:
Honda cr 126 -99
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.6.2006 11:42

ViestiKirjoittanut Nuuskis^ » 21.11.2008 18:21

Jos joltain löytyy ehjä vauhtipyörä yamaha yz 125 vm94-95 nii yv:tä! Pitäs saaha äkkiä.
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 22.11.2008 15:02

54MUL1 kirjoitti:mikähän mun yz80 on kun pistää kaasua niin booaa? ykkösellä toimii aika normaalisti mut kakkosella tai kolmosella kun pistää vähänkin kaasua pienemmillä kierroksilla niin boooo......... ihan kun bensa loppus mutta en tiiä sit tukehtuuko. pintakaasulla tai kytkimellä kun pistää nii pääsee sen booaus alueen yli mut ei oo kyllä normaalia. ja savuttaa niin perkeleesti :eek:

seuraavia oon kokeillu: kaasarin säätäminen(seos,tyhjäkäynti,neula)
kaasarin putsaus
ilmansuodatin kunnolla paikallaan eikä vuoda
ei imuvuotoja, ruuvit ja letkunkiristimet tiukasti kiinni
tulpan vaihtaminen

EDIT: vika selvis kun nostin neulaa, kävi siis liian laihalla


nyt vika tuli takas ja kun pistin isompaa suutinta niin kierrokset huutaa tyhjäkäynnillä vaikka säädetty maksimiin(teki samankaltaista ennenkin) ja kun pykältää ykköselle niin hyytyy siihen booaamalla. ei hävinny vaikka pistin pienemmän suuttimen takas.
koitin myös kuristaa ilman saantia pikkusen mutta ei lähteny käyntiin, kuin tulppa olisi ollu märkä.
peli on siis yz80cc
//Jeba
Pyörä:
Honda CR 125
Liittynyt:
10.3.2006 12:44

ViestiKirjoittanut //Jeba » 22.11.2008 17:58

54MUL1 kirjoitti:nyt vika tuli takas ja kun pistin isompaa suutinta niin kierrokset huutaa tyhjäkäynnillä vaikka säädetty maksimiin(teki samankaltaista ennenkin) ja kun pykältää ykköselle niin hyytyy siihen booaamalla. ei hävinny vaikka pistin pienemmän suuttimen takas.
koitin myös kuristaa ilman saantia pikkusen mutta ei lähteny käyntiin, kuin tulppa olisi ollu märkä.
peli on siis yz80cc


Imuvuto? Kaasarin säädöt?
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 22.11.2008 18:33

//Jeba kirjoitti:
54MUL1 kirjoitti:nyt vika tuli takas ja kun pistin isompaa suutinta niin kierrokset huutaa tyhjäkäynnillä vaikka säädetty maksimiin(teki samankaltaista ennenkin) ja kun pykältää ykköselle niin hyytyy siihen booaamalla. ei hävinny vaikka pistin pienemmän suuttimen takas.
koitin myös kuristaa ilman saantia pikkusen mutta ei lähteny käyntiin, kuin tulppa olisi ollu märkä.
peli on siis yz80cc


Imuvuto? Kaasarin säädöt?

ei ole kaasarin säädöissä, oliko sulla kertaakaan tommosta kun se on sun jammus, toimi aluks ihan hyvin. ei oo vissiin imuvuoto kun en oo koskenu imuletkuihin sen jälkeen.
malo
Liittynyt:
3.11.2007 23:55
yamaha yz 125cc

ViestiKirjoittanut malo » 22.11.2008 20:22

Eli mistä saisi Yamaha yz 125cc vm.95 takajarruletkun??
//Jeba
Pyörä:
Honda CR 125
Liittynyt:
10.3.2006 12:44

ViestiKirjoittanut //Jeba » 22.11.2008 22:21

54MUL1 kirjoitti:
//Jeba kirjoitti:
54MUL1 kirjoitti:nyt vika tuli takas ja kun pistin isompaa suutinta niin kierrokset huutaa tyhjäkäynnillä vaikka säädetty maksimiin(teki samankaltaista ennenkin) ja kun pykältää ykköselle niin hyytyy siihen booaamalla. ei hävinny vaikka pistin pienemmän suuttimen takas.
koitin myös kuristaa ilman saantia pikkusen mutta ei lähteny käyntiin, kuin tulppa olisi ollu märkä.
peli on siis yz80cc


Imuvuto? Kaasarin säädöt?

ei ole kaasarin säädöissä, oliko sulla kertaakaan tommosta kun se on sun jammus, toimi aluks ihan hyvin. ei oo vissiin imuvuoto kun en oo koskenu imuletkuihin sen jälkeen.



Kyllä se varmaan nyt saa liikaa ilmaa jos huutaa kierroksilla. Vaikuttaako tyhjäkäynnin säätö mitään?
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 23.11.2008 14:49

ei vaikuttanut tyhjäkäynnin säätäminen, oli niin pienellä kun pystyi.

pistin lisää tiivisteliimaa imukaulaan niin nyt kun polkasee tai työntää käyntiin niin pysy joku 5-10sek käynnissä sit sammuu. ei käy puhtaasti vaan epätasaisesti. vastaa vähän kaasuun kun rämpyttää mut sit sammuu. tulppa on ihan musta. pitää vielä kattoo ettei oo roskia kaasarissa mut varmaan saa ilmaa jostakin. voisko vaikuttaa kun pakoputki on löysähkösti kiinni?
//Jeba
Pyörä:
Honda CR 125
Liittynyt:
10.3.2006 12:44

ViestiKirjoittanut //Jeba » 23.11.2008 16:27

54MUL1 kirjoitti:ei vaikuttanut tyhjäkäynnin säätäminen, oli niin pienellä kun pystyi.

pistin lisää tiivisteliimaa imukaulaan niin nyt kun polkasee tai työntää käyntiin niin pysy joku 5-10sek käynnissä sit sammuu. ei käy puhtaasti vaan epätasaisesti. vastaa vähän kaasuun kun rämpyttää mut sit sammuu. tulppa on ihan musta. pitää vielä kattoo ettei oo roskia kaasarissa mut varmaan saa ilmaa jostakin. voisko vaikuttaa kun pakoputki on löysähkösti kiinni?


Ei sen pakoputken pitäs vaikuttaa. Missäsasennossa neula on? Entäs seosruuvi?
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 23.11.2008 18:57

pistin jesaria kaikkialle mistä ois voinu vuotaa ilmaa niin kyllä autto aika paljon, pystyy jo ajamaan pintakaasula. eiköhän se siitä ku pistän uudet tiivisteet. seosruuvikin on ihan pohjassa.