Suzuki RM

szkpv
Pyörä:
suzuki PV ja suzuki RM
Liittynyt:
5.8.2008 18:18

ViestiKirjoittanut szkpv » 15.9.2009 21:47

Onko 80cc Rm:ään 36mm kaasari liian iso? Kun nyt on 28.
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 15.9.2009 22:20

On.
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 19.9.2009 0:28

Kellään kokemusta fmf gnarlystä kakspuolikkaassa suikassa? 08 malliin lähinnä.Ihan tarpeeks vetää alaalta jo nytkin mutta eipä pienestä lisästä haittaakaan ole. :) Kärsiikö yläkierrokset sitten kuinka?
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 19.9.2009 8:00

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Kellään kokemusta fmf gnarlystä kakspuolikkaassa suikassa? 08 malliin lähinnä.Ihan tarpeeks vetää alaalta jo nytkin mutta eipä pienestä lisästä haittaakaan ole. :) Kärsiikö yläkierrokset sitten kuinka?


Pro ciruit works on tuohon paras putki, jos haluaa yläälle enemmän. Multa löytys muuten ihan uusi HGS. Muodon perusteella hylkäsimme jääratamoposta tuon HGS:n. Alkuperäinen on jokatapauksessa täysin susi. Kiinnostasko?
Allekirjoitus poistettu. *****
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 19.9.2009 8:12

uijui kirjoitti:
niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Kellään kokemusta fmf gnarlystä kakspuolikkaassa suikassa? 08 malliin lähinnä.Ihan tarpeeks vetää alaalta jo nytkin mutta eipä pienestä lisästä haittaakaan ole. :) Kärsiikö yläkierrokset sitten kuinka?


Pro ciruit works on tuohon paras putki, jos haluaa yläälle enemmän. Multa löytys muuten ihan uusi HGS. Muodon perusteella hylkäsimme jääratamoposta tuon HGS:n. Alkuperäinen on jokatapauksessa täysin susi. Kiinnostasko?


Vielä sen verran, että paras modi tuohon suikkeliin, pois lukien putki, on VForce3 läpät, tosin esim. enskassa laite voi mennä liian herkäksi noilla.

Äänenvaimennin pro circuit löytyy myös...
Allekirjoitus poistettu. *****
SoSleazy
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
13.4.2008 22:15

ViestiKirjoittanut SoSleazy » 23.9.2009 19:49

Koska olette vaihtaneet Suzuki RM-Z 250:een venttiilit, ja oletteko vaihtaneet imu puolen aikasemmin? Pitääkö kannelle tehdä jotain kun vaihtaa uuet venttiilit jos mitään ei ole rikki? Laitetaanko uudet jouset/ seetit? Vm. -08.
Suiza_88
Pyörä:
Pv74, MH74, WR144
Paikkakunta:
Pietarsaari
Liittynyt:
10.4.2008 18:07

ViestiKirjoittanut Suiza_88 » 24.9.2009 20:52

Paljoko ootte ajanu sisään piiikkisen RäMän Prox mäntiä? Onkohan 2 tuntia alle puolenkaasun liikaa?
Tarjoilkaa WR125 sylinteriä!
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 24.9.2009 20:58

lämmität hyvin ja sitte vaa hanaa
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
Otris
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
21.3.2009 17:08

ViestiKirjoittanut Otris » 24.9.2009 21:15

Sisäänajo on mopoja varten. Crossissa riittää kunnon lämmitys ja radalle tuppi nurin ;)
Suzuki RM 250 -02
jesse83
Pyörä:
Suzuki RM 250 -99
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.8.2009 15:58

ViestiKirjoittanut jesse83 » 27.9.2009 23:40

Nyt sitten pienet lipat radalla ja ennestään rikki ja hitsattuna oleva jalkajarruvipu katkes niin saako noita vipuja enää mistää muualta kuin maahantuojalta tai käykö jonkun muun mallin vipu siihen? Pyörä siis RM250 1999 huomenna olen menossa maahantuojalle kysymään hintaa, mutta mieluummin ostaisin jostain muualta ? Tarvetta olis myös kytkinpuolen kopalle löytyyköhän niitäkään kuin maahantuojalta kun on jo ikä sekä terveys mennyt noiden osien etsimiseen netistä? Olisko kenelläkään myydä noita osia käytettynä tai edes ajotaitoa himpun verran?
Otris
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
21.3.2009 17:08

ViestiKirjoittanut Otris » 28.9.2009 15:16

Itse ole todennut vähänkin "harvinaisemman" kaman kanssa Ebayn halvimmaksi ja helpoimmaksi. Ei ole paljon sen vaikeampaa kun suomesta ostaminenkaan.
Suzuki RM 250 -02
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 28.9.2009 18:32

jesse83 kirjoitti:Nyt sitten pienet lipat radalla ja ennestään rikki ja hitsattuna oleva jalkajarruvipu katkes niin saako noita vipuja enää mistää muualta kuin maahantuojalta tai käykö jonkun muun mallin vipu siihen? Pyörä siis RM250 1999 huomenna olen menossa maahantuojalle kysymään hintaa, mutta mieluummin ostaisin jostain muualta ? Tarvetta olis myös kytkinpuolen kopalle löytyyköhän niitäkään kuin maahantuojalta kun on jo ikä sekä terveys mennyt noiden osien etsimiseen netistä? Olisko kenelläkään myydä noita osia käytettynä tai edes ajotaitoa himpun verran?
ainakin kytkinkoppa pirun kallis verrattuna vaikka kotariin,muistaakseni n.120€ mutta niitä pystyy myös alan pajat hitsaamaan
ranne putos..
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 28.9.2009 23:03

Mä kyllä tekisin kytkinkopan jo mieluummin hiilikuidusta kuin maksasin 120e! Matkaendurofoorumilla on siihen puuhaan hyviä ohjeitakin.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 29.9.2009 7:33

SMK) kirjoitti:Mä kyllä tekisin kytkinkopan jo mieluummin hiilikuidusta kuin maksasin 120e! Matkaendurofoorumilla on siihen puuhaan hyviä ohjeitakin.


120€ se kansi ja koko koppa 130€
Allekirjoitus poistettu. *****
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 29.9.2009 9:00

Tarkoitin tietysti kantta, kopan tarttis maksaa jo satoja euroja jotta alkais itse nykertää mieluummin.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413