Husqvarna wr-keskustelua

zozua
Pyörä:
cbr 600 pc-25
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
13.6.2007 22:25

ViestiKirjoittanut zozua » 5.4.2008 11:27

elikkä onko tollasessa -04 wr.ssä pakko olla vilkuja ja paljon nuo vie tt:nä bensaa ? nettimotossa kaveri vaan väittää et ei tarviis olla vilkkuja ???
nii ja onko tuollasess -04 ees vilkuille johtoja ?
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 5.4.2008 11:51

On kaikki johdot ja jos ei oo vilkkuja liikenteessä niin sakkoja rapsahtaa. Kaveris puhuu paskaa.
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 5.4.2008 17:45

Kadulla vilkut on pakolliset. Kilpailuissa taas ei ole. Kyllä siellä johdot on vilkuille ja releelle. Kytkentäkaavio on jälleen kerran kova sana.
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
akah1
Liittynyt:
8.4.2008 13:42

ViestiKirjoittanut akah1 » 8.4.2008 13:53

Kertokaapa nyt minkä kokoisia suuttimia käytätte 250cc wr husseissa talvisin/kesäisin? Tuli hommattua tuollainen vm -92 pyörä ja tuntuis että on liian suuri suutin tällä hetkellä kun kastelee tulppaa vähän väliä.. Alussa toimi oikein hyvin kun kävin ajelemassa mut n.20min ajon jälkeen rupes "mooaamaan" ja sammui ja tulppa märkä. Sen sit kuivattuani pyörä lähti käyntiin ja kävi oikein hyvin mut heti kun kaasua antoi niin sama toistui! Tällä hetkellä paikallaan 220 suutin. Kuinka paljon pienemmäksi kärsii laittaa ja pitääkö neulaa ym säätöjä alkaa tekemään?
Kertokaa toki myös omia kokemuksianne varsinkin 250cc pyörästä ja vielä tuosta -92 vuosimallista. Onko mitä kaikkia tyyppivikoja, minkälainen on varaosien saanti/hinta? Ja käykö uudemmista malleista osat?
tumb|
Pyörä:
EI OLEEE
Liittynyt:
19.5.2005 13:53

ViestiKirjoittanut tumb| » 8.4.2008 21:36

Varaosia kannattaa kysellä www.jokaosa.fi
Hinnat saattaa olla aika suolasia.. Millä säädöillä ajat?
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 15.4.2008 20:51

Terve!
Ostin tuon husse wrn uutena spc:iltä ja ne sano että sisäänajo kannattaa ajaa sillä kuristetulla putkella. Onko näin? Eli sisäänajo(500km) pitäs niitten mukaan ajaa sillä 6kwttisella
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 15.4.2008 21:24

m3ll0n kirjoitti:Terve!
Ostin tuon husse wrn uutena spc:iltä ja ne sano että sisäänajo kannattaa ajaa sillä kuristetulla putkella. Onko näin? Eli sisäänajo(500km) pitäs niitten mukaan ajaa sillä 6kwttisella

kuri osat heti pois,rikkoo sen koneen muuten,eikä toimi oikeastaan ollenkaan..
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 15.4.2008 21:25

Puhuvat paskaa.
WR:ä, kuten kaikki muutkin pyörät, on suunniteltu tekniikaltaan niille tehoille jota se tuottaa vakiona. Vakio = ei kuristettu tai viritetty, siis normaalitehonen.
Jos ajat kuristettuna niin säädöt on aivan vituillaan, kone ei pääse hengittään, saattaa käydä liian kuumana ja muutenki ihan hanurista koko touhu.
Eli vaihdat putken ja oikeet suuttimet sisään mielellään jo ennen ensimmäistä ajoo. Hyvä tulee, ainakin mulla :)
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 16.4.2008 18:32

Joo no luotan teidän sanaan sitten! Miten se sisäänajo
kannattaa ajaa? Ei varmaan kannatta päästää tehopiikille ja max speedi semmone 80km/h? ja paljon suosittelette sitä? Melkein pelkästään kadulla sillä ajan ku montulle on eri vehje.
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 16.4.2008 18:36

Ja minkä kokosta suutinta pitää sinne kehiin heittää? tarviiko vaihtaa muuta ku pääsuuttimen?
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 16.4.2008 18:51

m3ll0n kirjoitti:Ja minkä kokosta suutinta pitää sinne kehiin heittää? tarviiko vaihtaa muuta ku pääsuuttimen?

Ota luistin ja luistinkannen välistä sellanen pieni kumitutti pois jotta kaasu aukee kunnolla. Sit tyhjäkäyntisuutin pitää vaihtaa ja tietty pääsuutin.
Mulla lämmitettiin pyörä kuumaks pari kertaa ja sen jälkeen ajoo. Älä ny ihan ekalla tankillisella lämää vedä. Muuten on bueno.
Nismo
Liittynyt:
9.5.2004 18:58

ViestiKirjoittanut Nismo » 16.4.2008 20:17

m3ll0n kirjoitti:Joo no luotan teidän sanaan sitten! Miten se sisäänajo
kannattaa ajaa? Ei varmaan kannatta päästää tehopiikille ja max speedi semmone 80km/h? ja paljon suosittelette sitä? Melkein pelkästään kadulla sillä ajan ku montulle on eri vehje.
Kuhan lämmität sen koneen aina hyvin, ajat vaihtelevaa normaalia ajoa (en tosin tiedä miten sä sitten kadulla ajat) Mielellään myös koita välttää koneen ylikuumentamista, kadulla tosin saat olla aika pro jos sen saat aikaan.

Ja mitä ideaa oli ylipäätään ostaa wr kadulle jos on montulle eri peli?
Akekli
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.4.2005 14:14

ViestiKirjoittanut Akekli » 16.4.2008 20:47

^^ ei mitään ideaa
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 16.4.2008 21:11

Nismo kirjoitti:
m3ll0n kirjoitti:Joo no luotan teidän sanaan sitten! Miten se sisäänajo
kannattaa ajaa? Ei varmaan kannatta päästää tehopiikille ja max speedi semmone 80km/h? ja paljon suosittelette sitä? Melkein pelkästään kadulla sillä ajan ku montulle on eri vehje.
Kuhan lämmität sen koneen aina hyvin, ajat vaihtelevaa normaalia ajoa (en tosin tiedä miten sä sitten kadulla ajat) Mielellään myös koita välttää koneen ylikuumentamista, kadulla tosin saat olla aika pro jos sen saat aikaan.

Ja mitä ideaa oli ylipäätään ostaa wr kadulle jos on montulle eri peli?


Se on niin siqamagee. Ei vaan. Olisko metsätietä tai jotain, ennen kuin pääsee kadulle? Muussa tapauksessa harvinaisen tyhmää.
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 16.4.2008 22:36

Tottunu reiluun tehoon, joten ei jaksa työnnellä mitään leluja siellä tiellä;), joo mutta kiitti tiedoista!