Yamaha YZ Topic

xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 24.11.2008 4:05

54MUL1 kirjoitti:pistin jesaria kaikkialle mistä ois voinu vuotaa ilmaa niin kyllä autto aika paljon, pystyy jo ajamaan pintakaasula. eiköhän se siitä ku pistän uudet tiivisteet. seosruuvikin on ihan pohjassa.

Mahtaa olla melkone katiska se sun mopos =D "jesaria sinne tiivisteliimaa tänne" asd : DD
Jos putki vuotaa niin vaikuttaa siten seoksiin et käy laihalla..
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 24.11.2008 13:41

xQ kirjoitti:
54MUL1 kirjoitti:pistin jesaria kaikkialle mistä ois voinu vuotaa ilmaa niin kyllä autto aika paljon, pystyy jo ajamaan pintakaasula. eiköhän se siitä ku pistän uudet tiivisteet. seosruuvikin on ihan pohjassa.

Mahtaa olla melkone katiska se sun mopos =D "jesaria sinne tiivisteliimaa tänne" asd : DD
Jos putki vuotaa niin vaikuttaa siten seoksiin et käy laihalla..


väliaikasesti kun täydellinen tiivistesarja jo tulossa... joo sitä mäkin vähäsen kun tuntu että käy paljon paremmin kun pistin putken kiinni
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 1.12.2008 16:31

tyhjäkäynnillä huutaminen ei johtunut imuvuodosta vaan luistin oli liian ylhäällä koska vaijeri oli liian kireällä.
mutta vieläkin tekee silleen että kylmänä käy ihan normaalisti, vähän ehkä luovuttaa kierroksia ja sitten kun on vähän aikaa ajanut pihaa ympäri ykkösellä ja kone alkaa lämmetä niin alkaa kierrokset luovuttamaan enemmän ja lopulta kun pistää kaasua niin se booaa ja hyytyy kuin bensa loppus. sitten ryyppy päällä tekee samalla tavalla mutta jos ei pistä samalla kaasua niin mopo tukehtuu bensaan ja sammuu.
//Jeba
Pyörä:
Honda CR 125
Liittynyt:
10.3.2006 12:44

ViestiKirjoittanut //Jeba » 1.12.2008 21:22

54MUL1 kirjoitti:tyhjäkäynnillä huutaminen ei johtunut imuvuodosta vaan luistin oli liian ylhäällä koska vaijeri oli liian kireällä.
mutta vieläkin tekee silleen että kylmänä käy ihan normaalisti, vähän ehkä luovuttaa kierroksia ja sitten kun on vähän aikaa ajanut pihaa ympäri ykkösellä ja kone alkaa lämmetä niin alkaa kierrokset luovuttamaan enemmän ja lopulta kun pistää kaasua niin se booaa ja hyytyy kuin bensa loppus. sitten ryyppy päällä tekee samalla tavalla mutta jos ei pistä samalla kaasua niin mopo tukehtuu bensaan ja sammuu.



Ootko koittanu säätää kaasaria? Kumma juttu, melkein oltava jotain nyt hajalla ootko läpät tarkastanu?
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 1.12.2008 21:31

54MUL1 kirjoitti:
xQ kirjoitti:
54MUL1 kirjoitti:pistin jesaria kaikkialle mistä ois voinu vuotaa ilmaa niin kyllä autto aika paljon, pystyy jo ajamaan pintakaasula. eiköhän se siitä ku pistän uudet tiivisteet. seosruuvikin on ihan pohjassa.

Mahtaa olla melkone katiska se sun mopos =D "jesaria sinne tiivisteliimaa tänne" asd : DD
Jos putki vuotaa niin vaikuttaa siten seoksiin et käy laihalla..


väliaikasesti kun täydellinen tiivistesarja jo tulossa... joo sitä mäkin vähäsen kun tuntu että käy paljon paremmin kun pistin putken kiinni

voi kyllä olla ettei pelkät tiivisteet riitä jos seokset ollu persiillään,tuhoaa helposti konetta aika äkkiä
ranne putos..
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 2.12.2008 21:19

kaasarin säätöä oon kokeillu kaikkea mahdollista ja läpätkin näytti olevan kunnossa, mutta kunn tossa oli 90 suutin ja pistin 145 niin autto aika paljon, mut vieläkin kun on ajanu 10min niin alkaa kun pistää pienestä vauhista kaasua niin booaamaan. oon kuullu ett tossa on 190 suutin vakiona mutta eikai se nyt niin iso oo kun mistään saa niin isoa?
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 2.12.2008 21:50

eikai vain kaasari pääse jäätymään?
//Jeba
Pyörä:
Honda CR 125
Liittynyt:
10.3.2006 12:44

ViestiKirjoittanut //Jeba » 3.12.2008 21:08

Aika isolta toi 190 kyllä kuullostaa, kun se sillä 90 suuttimella kuitenkin toimi. Osta niin iso, kuin vain saa ja kokeile paraneeko vielä.
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 3.12.2008 21:48

pitää viel kattoa, ei ollu kaasutin jäässä kun tekee samaa plussa kelillä.
Löwen
Liittynyt:
29.7.2007 2:42

ViestiKirjoittanut Löwen » 3.12.2008 22:06

Noista käymishäiriöistä, oletkos katsonut ettei kampuran magneetonpuoleinen stefa fuskaa?
54MUL1
Liittynyt:
3.10.2008 10:51

ViestiKirjoittanut 54MUL1 » 4.12.2008 21:10

en oo khyl kattonu, eikös se vuotais vähän muutakin jos siitä ois stefa menny? pitäskö irrottaa lohkot että sen saa vaihettua?
Löwen
Liittynyt:
29.7.2007 2:42

ViestiKirjoittanut Löwen » 4.12.2008 21:22

54MUL1 kirjoitti:en oo khyl kattonu, eikös se vuotais vähän muutakin jos siitä ois stefa menny? pitäskö irrottaa lohkot että sen saa vaihettua?
No ilmaahan se sieltä vuotaa jos stefa fuskaa. Ota nyt vauhtipyörä edestä ja kato onko sinne ilmaantunut öljymössöä!
yz 250 atsku
Liittynyt:
12.9.2008 19:44

ViestiKirjoittanut yz 250 atsku » 6.12.2008 18:20

oisko kellään tietoa minkälaiset on vakiovälitykset yamaha yz250 2001?tällä hetkellä on edellisen omistajan laittamat 14-50 ja 114 lenkkiä ketjussa
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 6.12.2008 22:56

jostaki semmone jääny päähän et ois 13/49
Heikki63
Liittynyt:
7.12.2008 12:32

ViestiKirjoittanut Heikki63 » 7.12.2008 12:35

-Stalker- kirjoitti:Mitäköhän mahtaa painaa -97 250cc YZ? Ja mitäköhän tyyppivikoja siinä on?


Eli sama kiinnostaisi minuakin ja mitä tommosesta pyörästä kannattaa maksaa, jos liikkeestä saa?