Talvisäädöt

Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 6.12.2005 23:34

Se kerroin on karkeesti 1.20*vakio. Mutta kannattaa ehkä kuitenkin alottaa säätäminen reilusti rikkaalta. Tulpat on kuitenkin aika halpoja verrattuna mäntiin/pyttyihin.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 7.12.2005 0:21

Mistä tuo 1.2 tulee? Jäälle vai?
Jos tosta nyt laittais 225:n tilalle 270 pääsuuttimen, niin pyörä roiskis öljyä suoraan putken päästä jos ylipäänsä kävis enää kaasu auki.
Jos liian rikkaasta haluaa aloittaa niin ehkä parempi kerroin olis kuitenkin 1.1*vakio...tai mä ainakin miellän et paljoo alle -15 ei enää ajella.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 7.12.2005 22:02

Soittelin Puro motorille ja se äijä sano että ei noita pysty millään teorialla laskemaan, ohjekirja antoi ohejeen -10 pakkaseen merenpinnantasolle kertoimeks 1.06 ...Tuntuis aika oikeelta..kun myyjä sano et pykällää tai kahta(132->136->140)suurempi pääsuutin ja sitten ajaa ja koittaa miten pyörä käyttäytyy...
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
fuelmx
Pyörä:
Honda CRF 450R, 2010
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.12.2004 18:33

ViestiKirjoittanut fuelmx » 7.12.2005 22:17

Jahas, viriviri-kawa lähtenyt jälleen kiertoon...
---==[fuel]==---
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 7.12.2005 22:20

fuelmx kirjoitti:Jahas, viriviri-kawa lähtenyt jälleen kiertoon...
Jaa niin toi mun vai?kui?:D
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 7.12.2005 22:21

Aikoja sitte se sikahidas lähti, joskus alku kesästä muistaakseni. On se kumma, kun ei silti pääse edelle, vaikka paino erookin tulee jo tämmöseen kädettömään enskakuskiin + mopoon lähemmäs 50 kiloo. =)
Juuei siisjoo.
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 7.12.2005 22:23

Fleshgear kirjoitti:Aikoja sitte se sikahidas lähti, joskus alku kesästä muistaakseni. On se kumma, kun ei silti pääse edelle, vaikka paino erookin tulee jo tämmöseen kädettömään enskakuskiin + mopoon lähemmäs 50 kiloo. =)
Kyllä se oli heinakuun viimenen päivä;)...Koska vaa...
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
fuelmx
Pyörä:
Honda CRF 450R, 2010
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.12.2004 18:33

ViestiKirjoittanut fuelmx » 7.12.2005 22:25

sepäse. pisti vain silmään.
---==[fuel]==---
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 18.12.2005 23:21

SMK;-) kirjoitti:Mistä tuo 1.2 tulee? Jäälle vai?
Jos tosta nyt laittais 225:n tilalle 270 pääsuuttimen, niin pyörä roiskis öljyä suoraan putken päästä jos ylipäänsä kävis enää kaasu auki.
Jos liian rikkaasta haluaa aloittaa niin ehkä parempi kerroin olis kuitenkin 1.1*vakio...tai mä ainakin miellän et paljoo alle -15 ei enää ajella.


Nimenomaan jäälle tuo kerroin toimii. Esim. mulla kesällä 360 ja talvella 420-450.

Enskaan menee varmasti liian rikkaalle mutta parempi sekin kun heti alussa liian laihalle. Sitäpaitsi endurossa tai talvicrossissa ei laihalla käyminen aiheuta niin välitöntä tuhoa kuin jäällä. Esimerkkinä pykälän liian pienellä suuttimella leikkasi eräs pyörä kiinni heti ensimmäisellä kierroksella.
Jan_ne89
Pyörä:
kx250F -13
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.8.2004 23:54
.

ViestiKirjoittanut Jan_ne89 » 21.12.2005 0:15

ok
s304
Liittynyt:
5.5.2005 18:52

ViestiKirjoittanut s304 » 25.12.2005 21:23

Kun tuli tuota lunta nyt oikein reilusti niin meinaa kaasariin päästä väkisinkin vaikka koitin solumuovista virittää suojaa. Ajattelin että tekisi uretaanista pallon, halkaisee kahtia ja vuolee keskelle kaasarille sopivan tilan ja vetää sitten yhteen kaasarin päälle vaikka rautalangalla. Eihän tuollaisesta pitäisi haittaa olla?
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 25.12.2005 21:25

Höhööö. Uretaanipallo. Hehee. Kyllä sen saa ihan solumuovistakin niin tiiviiksi tehtyä, ettei sitä lunta pääse hirveesti kaasarin ympärille. Takasin sorvin ääreen vaan.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
Spade
Paikkakunta:
Paimio
Liittynyt:
14.3.2005 18:58

ViestiKirjoittanut Spade » 25.12.2005 22:16

voisko joku näyttää kuvan solumuovista kaasarin ympärillä?
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 27.12.2005 14:45

Jep, ittekkin laittelin joulun jälkeen pyörän kasaan ja männän ja hilppeet siinä vaihtelin...pääsuutinta suurentelin neulassa oli tosiaan vielä vapaata...Mutta ton syylärinsuojan kanssa on tullut vähän miettittyä, eli ootteko pitäny sitä pahvia toisen syylärin eesssä?
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!
Stube
Pyörä:
Suzuki GSX-R600 K8, Kawasaki KX125 ProCircuit edtion(SB47)´99
Paikkakunta:
Nokia,TCB
Liittynyt:
19.3.2004 14:45

ViestiKirjoittanut Stube » 27.12.2005 14:54

VituiX-Man kirjoitti:
monttu_ukko kirjoitti:Paljon maksaa suuttimet ?? Joku arvio ? Ja onko ne ite helppo vaihtaa sinne kaasariin ?


4-6¤/kpl.
ja on helppo vaihtaa.
ittelle keihiniin makso 8¤...mut ne ovatkin niitä "kuusiokantaisia" kun taas jossain esim. dellortoissa taitaa olla "ruuvikantaisia" jotka maksavat sen 2-3¤...
GALLERIA Uusia kuvia! Check!

Käy äänestämässä!