richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:pakkaa päästämään öljyä kampikammioon. minkä kokosia suuttimia käytättä talvi ajossa?
Tarkistitko, että kampuran ratas kiristyy kunnolla? Jos sattuu olemaan sama vika, mikä oli minulla Wisecon kampuran kanssa. Ilmoitin tästä Duellille ja uusi kampurapaketti tuli viikossa.
joo tarkisitin eikä ollut välystä rattaassa, tein itse tiivisteen holkin, rattaan ja pultin väliin mutta saa nähdä toimiiko pitkään.
Jaa-a.. en tiedä, minun CR:ään jelppasi, kun vaihtoi kampuran. Ei siihen välyksiä pitäisi jäädä pultin kiristyksen jälkeen. Muutonhan ratas pääsee liikkumaan ja akselistä kuluu boordit, että heilahtaa...
niinhän se tekee. mitäs muuten tuolla kampikammion muodolla on merkitystä? haittaneeko jos siellä on vähän kuluneita kohtia, sen kampiakselin hajoamisen seurauksena.
Ei tuohon tiivisteitä tarvitse, jos pulttii kiristää rattaan kiinni. Holkin kunto voisi olla, jos stefa on kuluttanut siihen urat.
Jotain jälkiä lohkoihin usein tulee, kun joku osa kampurasta pettää. onhan lohkot ehjät, ettei ole vääntyilleet vaihteistonpuolelta, josta öljy voisi vuotaa?
Vuodon saat tarkistettua ihan paikallaankin.. eli sylinteri poijes ja vaihteisto öljyä täyteen. Lohkojen välin näkee, jos tiivisteestä vuotaa. Jos kampuran stefa vuotaa, niin öljyä vain kertyy kammion pohjalle.