vielä 10 v sitten 2-tahti öljyä käytettiin enemmän kun putsariöljyä mutta laita vaan sitä ölppää mitä kuuluukinHooÄr kirjoitti:Kestääkö millään laittaa jotakin muuta öljyä kuin putsari öljyä ilmanputsariin? Onko kukaan laittanut jotakin muuta?
Riisinöljy on ikivanha juttu. Mun mielestä on ihan sama laittaako sitä vai belrayta, molemmat yhtä tahmasta sontaa ja saman asian ajaa. Jos joku ei ole samaa mieltä niin se on sen ongelma.HooÄr kirjoitti:Kestääkö millään laittaa jotakin muuta öljyä kuin putsari öljyä ilmanputsariin? Onko kukaan laittanut jotakin muuta?
Pande kirjoitti:Mitäs mieltä porukka on twinairin sprayöljystä?
Itse ostin semmosen purkin ja eilen öljysin putsarin, hieman outoahan se oli kun normaalisti on purkista kaatanut reilusti öljyä putsariin. Tuntu ettei se putsari öljyynny, mut katsotaan onko tilanne yönaikana muuttunut, kun siinähän lukee että 2h käsittelyn jälkeen on ajokunnossa.
Tonetzki kirjoitti:Pande kirjoitti:Mitäs mieltä porukka on twinairin sprayöljystä?
Itse ostin semmosen purkin ja eilen öljysin putsarin, hieman outoahan se oli kun normaalisti on purkista kaatanut reilusti öljyä putsariin. Tuntu ettei se putsari öljyynny, mut katsotaan onko tilanne yönaikana muuttunut, kun siinähän lukee että 2h käsittelyn jälkeen on ajokunnossa.
Niinhän se tuntuu ettei se öljyynny, mut mulla on ainakin suodattanu kaiken paskan hyvin. Niin hyvin, ettei talvella mee ilmakaan läpi Sitä tarvii ruiskia vaan aika reilusti. Kantsii sit viel puristella sitä putsaria et se menee tasasesti joka kohtaa.
Pande kirjoitti:Katsoin putsaria vielä ennen ajoa ja näytti suht vähän öljyseltä, vähän ruiskasin lisää. sit parin tuntia ajoa ja putsarin tarkastus, ihan hyvin oli pöly jäänyt putsariin ja putsari oli tahmea, mutta myös hengittävän näköinen. Eli ei tukossa öljystä.